Δευτέρα, Μαΐου 09, 2005

τανγκο

τελος.καθε τελος και μια καινουρια αρχη (πςς). ειναι κακο που δε λυπαμαι?κακο ειναι. εληξε. τι κανουμε.ετσι ειμαι εγω και δε μπορω ουτε και θελω ν'αλλαξω που λεει κι η Ηρω.γεια σου ρε Ηρω!!ωραία κι εκδήλωση.η Σοπράνο μου αρεσε.καλα καμια συγκρισή εμείς με τα βορεια προαστεια. κι οπως κραταει η βροχη το ρυθμό,και σαν τρελή η καρδιά μου χορεύει τανγκο.... (8) (νοτα)
Ελπιζω να μη στενοχωρήθηκες εσυ παντως (ασχετο) . Πως σου φανηκε η εκδηλωση?ωραια και η Ραλλία!δε μπορω να πω.

1 Comments:

At 12:20 μ.μ., Blogger analogio said...

εμενα η σοπρανα δεν μου αρεσε τοσο! η αλλη η κοπελα που ειπε το τανγκο ηταν πιο καλη..ή μαλλον πιο ανθρωπινη και καταλαβαιναμε και τι ελεγε!!! παντως ωραια ηταν...και η ραλλιτσα ;ρ ηταν καλη..

αντε και εσυ καλος ησουνα, δεν εκανες και λαθη ;) φμ

ευγε! και εις αλλα..

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home