Δευτέρα, Ιανουαρίου 22, 2007

Νόμος του Μέρφυ -- μπάνιο

Ο νόμος του μέρφι διαπίστωσα μόλις πως έχει ισχυρότατη εφαρμογή καί όταν κάνουμε μπάνιο. Πόση ώρα μου παίρνει να κάνω ντους?5 λεπτά.Π-έ-ν-τ-ε.Πόση ώρα είμαι ξύπνιος? 2 ώρες.Ε-κ-α-τ-ό-ν- -ε-ί-κ-ο-σ-ι. 5/120=1/24. Όση ώρα μπήκα για μπάνιο :
  • Χτύπησε το σταθερό
  • Χτύπησε το ξυπνητήρι
  • Χτύπησε το κινητό
  • Μπήκε μουσική στο pc
    α και
  • ΚΑΗΚΑ (αλλά αυτό δεν έχει σχέση ·το πουλάκι μου το ξέρει .. :P)
Ας μου πεί κάποιος. WHAT ARE THE ODDS? σε τυχαίο 1/24 ενος χρονικού διαστήματος να γίνουν όλα αυτά ταυτόχρονα. Ά ρε μέρφι. Θα δοκιμάσω να βάλω μια φρυγανιά με μαρμελάδα πάνω στη γάτα μου και να την πετάξω απο το μπαλκόνι να δω αν ισχύει και η αντιβαρύτητα:

ΥΓ:Ανακάλυψα την άνω τελεία. Έγκατέστησα κάτι και τσαφ! να τη.·.·.·.·.·.·.·.: γιεη.:D

3 Comments:

At 2:05 μ.μ., Blogger karderinaki said...

Να πέσεις εσύ απ' το μπαλκόνι ρε, που θα ρίξεις το τοντζουλίνι!

:p

 
At 11:10 μ.μ., Blogger Glow Sticks said...

Ωραότατη η θεωρία του catoast. Λες να βγει και σε ζώνη?

 
At 1:59 π.μ., Blogger Σοφι said...

Άψογοοοοο
Φοβερο post! Κι αν κολλήσουμε το ίδιο σ' ένα καναρίνι τί θα γίνει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home