Τετάρτη, Μαΐου 11, 2005

οπα σορρυ υποσυνείδητα το είπα

δεν είναι τελείως λάθος αυτή η φράση?συνήθως λέγεται στην περίπτωση που απαντάμε ''μηχανικά'' και λέμε κατι τελείως άσχετο με αυτό που θέλουμε να πούμε συχνά χωρίς να έχουμε καταλάβει καν την ερώτηση. η απάντηση ''υποσυνείδητα το είπα'' πιστεύω οτι είναι πολυ λάθος όμως.Για 2 λόγους αλλα κυρίως για τον ένα. 1)Γιατι το ''απαντησα χωρις να το σκεφτώ'' που θα ήταν η σωστή απάντηση δεν έχει στο 90% των περιπτώσεων καμία σχέση με το υποσυνείδητο (+ οτι χωρίς να ξέρω, πιστεύω οτι το υποσυνεόδητο δεν εκδηλώνεται τόσο εύκολα )
εκτός αυτού ομως συνήθως η απάντηση που δίνουμε δεν είναι αυτή που θα δίναμε αν ακούγαμε προσεκτικά τι μας είχε πεί ο άλλος.αρα δεν νομιζω οτι τίθεται θέμα υποσυνείδητου.
2)γιατι έστω οτι είπαμε κάτι υποσυνείδητα, δεν έχει νοημα να πούμε σορρυ γιατι κατα βαθος το εννοουσαμε .
Θα μου πείτε τώρα τι τον βάρεσε αυτόν και γράφει μαλακίες πρωινιάτικα.
->
μανα: να σου φέρω να φας?
εγω: (στο ψ και μιλαω) ναι
μανα: να σου φέρω το ταδε?
εγω: (το ιδιο) ναι
μανα: να σου φέρω κατι άλλο
εγω: (ομοιως) οχι
... (ερχεται το ταδε)
εγω: τι ειναι αυτο?
.
[μανα: μα καλα δε μου είπες να σου φέρω αυτό?
εγω: οχι σορρυ υποσυνειδητα το ειπα (αλλα μια και το φερες μην παει χαμενο ας το χλαπακωσω:D) ]