Τρίτη, Ιανουαρίου 03, 2006

Αχα!

Νομίζω οτι η μάνα μου έχει γκόμενο...Όλη τη μέρα μηνύματα στο κινητό (βγάλε βάλε γυαλιά), ολα απο το ίδιο άτομο απ ο,τι φαίνεται.Και το πιο κουλό, χθες της λεω "να στείλω ένα μήνυμα απο το κινητό σου γιατι δεν έχω κάρτα?" και τι μου λέει? "οχι."
ντοινκ. "τι όχι παιδί μου ένα μήνυμα θέλω να στείλω γιατι έχω ανάγκη να συννενοηθώ" "εγώ στέλνω απο το δικό σου?" "εαν είχες κινητό με κάρτα και σου τελείωνε θα έστελνες" "οχι δε θα με άφηνες" "οχι θα σε άφηνα, γιατι να μη σε αφήσω?" "ε πάμε να σου πάρω κάρτα" (εχοντας αργήσει 10 λεπτά για το μάθημά μου). Άρα έχει γκόμενο και ντρέπεται να μου το πεί η φοβάται την αντίδρασή μου.Η πλάκα είναι οτι εγώ θα χαρώ πάρα πολύ αν όντως έχει σχέση με κάποιον διότι μέχρι τώρα ενέτασα τη μάνα μου στην κατηγορία των ανθρώπων που συχνά στα συγγράμματά μου θα δείτε να περιγράφω ώς "πεθαμένους" (εγω ως γνωστόν ευελπιστώ οτι είμαι ζόμπι.)Αλλα τώρα τι να της πω? "ξέρεις εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα αν έχεις γκόμενο". Κι αν δεν έχει γκόμενο? Αλλα και να έχει και πάλι είναι μια περίεργη ερώτηση για να κάνω. Τι να πώ.Άραγε με διαβάζει κανείς?Γιατί με απασχολεί αυτό?Αφου και κανεις να μη με διαβάζει εγώ και πάλι θα τα γράφω.Μάλλον θίγεται η υπερυπερηφάνεια μου με το να καταλαβαίνω οτι μειώνονται οι αναγνώστες (δεν είναι τυπογραφικό, είναι λεκτικό τέρας όπως αναφέρεται στο βιβλίο της έκθεσης.δεν είναι και γαμώ τις εκφράσεις?λεκτικό τέρας... :D .Εγώ πάντως φαντάζομαι ενα λεξικό με χέρια και πόδια και τεράστια νύχια και δόντια να φωνάζει "Θα σε φι αλφα όμικροοοον!!!" . Ναι οκ. Δεν πίνω άλλο καφέ.)

13 Comments:

At 7:07 μ.μ., Blogger Loucretia said...

Εισαι σιγουρος οτι δεν εχεις κανενα προβλημα, αν η μητερα σου εχει γκομενο;
Γιατι στο ποστ σου διακρινω μια αγωνια ;-)

 
At 9:59 μ.μ., Blogger Συνήθης Ύποπτη said...

Πες της "όταν ήσουν στο μπάνιο, χτυπούσε το κινητό και σε ζητούσε κάποιος, δεν είπε όνομα, δεν πρόσεξα κι εγώ την οθόνη, τι παίζει, μάνα;"

Η μαμά έχει γκόμενο και καλά κάνει η γυναίκα, θα αρχίσει κι αυτή τώρα τα πολλά ταξίδια. Τυχερέεεε!

 
At 10:10 μ.μ., Blogger Lili said...

δεν νομιζω οτι ντρεπεται απλα πιθανον θεωρει οτι δε σε αφορα.


Μια μαμα.

 
At 11:10 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

@ Loucretia : ναι 100% ...όπως είπα νιώθω οτι η μάνα μου δε ζεί καθόλου (σπιτι δουλεια σπιτι - και στο σπιτι ολη τη μέρα παίζει πασιέντζα) οπότε θα χαιρόμουν πάρα πολυ να την έβλεπα με κάποιον..

@lili : πιθανόν
@Συνήθης ύποπτη : Εσύ θα την πληρώσεις.Που θα μένω όταν έρχομαι Αθήνα ? :P

 
At 12:29 π.μ., Blogger maya said...

πρόσεχε μην το πεις πουθενα σε καμια κουτσομπόλα (ξέρεις εσύ...) και το μάθει όλη η πόλη και δεν μπορεί να ξεμυτήσει η γυναίκα!!!
:D

 
At 12:59 π.μ., Blogger Νίνα said...

Xe! Εγω νομιζω οτι κατι τετοια θεματα παντα θα μεινουν θεματα ταμπου για την ελληνικη οικογενεια. Σεβομαι την εμπειρια της λιλη, αλλα νομιζω οτι νιωθει αβολα και αμηχανα να σου μιλησει γι'αυτο. Παντως σε αφορα! κ μενα ντρεποταν να μου το πει η mummy Μου αλλα το ανακαλυψα! χι χι χι!

 
At 11:20 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

απο τις αντιδράσεις της αυτό φαίνεται...Εγω πάντως πιστεύω οτι όντως δε με αφορά.Εννοόντας οτι δεν είναι υποχρεωμένη να μου το πει επειδή είμαι γιός της, απλώς αν θέλει μου το λέει.Γιατι, ξέρει η μάνα μου τι κάνω εγω?Σαν πολύ ασχολούμαι με τη μάνα μου και δε μου αρέσει αυτό.Αλλα βέβαια αφού εχω τσουτσούνι λογικό είναι (@lili :P)

 
At 10:35 μ.μ., Blogger Loucretia said...

Στις 4 πρωτες σειρες του ποστ σου, τα ειπες ολα, οποτε -προσωπικη μου γνωμη- δεν χρειαζεται να ρωτησεις κατι για το οποιο εισαι ηδη βεβαιος.
Ευχομαι να το χαρει κι εσυ να χαρεις τη μαμα σου που θα νοιωθει ζωντανη κι επιθυμητη ;-)

 
At 3:15 π.μ., Blogger PsyxiatroZ said...

-"Τι να πώ.Άραγε με διαβάζει κανείς?"
-Ναι ρε σε διαβάζει :P

Παναγή συγγνώμη αλλά πρέπει να σου πω την αλήθεια... Τα έχω με την μάνα σου εδώ και 1 μήνα... (soz που δεν στο είπα πιο πριν) :)

 
At 7:11 μ.μ., Blogger Kyrios Elefantas said...

ζήτωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
κλαπ κλαπ (παλαμάκια)
δηλώνω θαυμαστής του blog σου φιλε μου
κλαπ κλαπ και πάλι

 
At 1:53 π.μ., Blogger Chaca-Khan said...

τα νέα διαδίδονται γρήγορα..

 
At 4:23 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

@ελέφαντας: είσαι της οικογένειάς μου οπότε τα αυτόγραφα δωρεάν... ;)
@chaca-khan: ποια νεα????

 
At 3:20 π.μ., Blogger unpause said...

kala entaxei!! zitw i mama!! gioupi gioupi gia gia!! krata mas enimerous e? perimenw perissoteres exelixeis!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home