Δευτέρα, Απριλίου 10, 2006

Τα απομνημονεύματα της πεΝΤΑημερης

ναι το ξέρω οτι η πενταήμερη δεν ξέρει να γράφει.Μου τα διηγήθηκε και τα γράφω, τραβάς κανα ζόρι?Επίσης το ξέρω ελιζα οτι είναι πενθήμερη.ναι ειμαι αγράμματος.Εγώ το έλεγα οτι δεν είναι έτσι όπως τα λέγαν όλοι.Μου τη δίνει η υπερβολή.Δεν ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ για μένα.και δε θα μπορούσε να ήταν απίστευτα.Δεν έχω κανένα λόγο να δεθώ και να διασκεδάσω με ανθρώπους που αντιπαθώ.Με τη δική μου παρέα των 5 ατόμων περάσαμε πάρα πάρα πολυ ωραία.Αλλα όχι απίστευτα.Βουτήξαμε ολοι μαζί στην πισίνα με τα ρούχα, ήπιαμε, χορέψαμε κάναμε μαλακίες ασταμάτητα κα κα. αλλα δεν ήταν κάτι που θα μου χαραχτεί στη μνήμη για πάντα και θα λέω "ποπο το θυμάμαι σα σήμερα". Αμα το λέω εγω οτι δε θα περάσω φανταστικά και ανεπανάληπτα κάτι ξέρω.Στα κύθηρα πέρυσι πολύ καλύτερα πέρασα.Και πολύ καλύτερα επίσης πέρασα τις 3 μερες μετά την πεΝΤΑημερη.Το κακό είναι οτι τώρα έχω ξεχάσει τα πάντα(τα μαθήματα εννοω).Εντάξει οχι τελείως, αλλα δε μπορώ να πω οτι τα θυμάμαι και πολυ καλά...Εννοειται οτι δε μετανιώνω που πήγα :p . Απλά μια διαπίστωση ήταν.Τι άλλα?Πήρα ενα ναργιλέ δώρο στον πατέρα μου. τικι τικι τικι τικι τικι τικι τικι τικι ΤΙΚΙΤΙΚΙΤΙΚΙΤΙΚΙΤΙΚΙΤΙΚΙΤΙΚΙΤΙΚΙ αυτά....
looking forward to ΚΥΘΗΡΑ 2006....και οχι μονο.Και το τέλος των εξετάσεων δε με χαλάει.

7 Comments:

At 2:49 μ.μ., Blogger alienlover said...

ma ama pigeneis prokateleimenos oti den tha peraseis teleia, ti perimeneis ? :p

 
At 2:51 μ.μ., Blogger Ησυχια said...

λίγη υπομονή και το τέλος των εξετάσεων έρχεταιι...

 
At 3:54 μ.μ., Blogger hopkins said...

Κάνε υπομονή. Θα περάσουν οι μέρες που λέει και ο Δρογώσης! :)

 
At 7:54 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

@alienlover: κι ομως δεν πήγα προκατειλλημένος.ίσως αν ήμουν τοσο πιεσμένος όσο είναι άλλοι στην τρίτη λυκείου να πέρναγα "τέλεια".
@isixiaa: το ξερω :-)
@hopkins: κάνω κάνω...

 
At 4:13 μ.μ., Blogger νερα'ι'δάκι .... said...

Τα καλύτερα έρχονται μετά το σχολείο! :-)

 
At 9:41 π.μ., Blogger Μαίρη.. said...

τικι τικι τικι τικι ΤΙΚΙ ΤΙΚΙ ΤΙΚΙ TIKI TIKI TIKI
:P
καν υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανόοοοος... ( jesussss:O )
επίσης να ακούς όπεθ..
Άβε..

 
At 3:48 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home