Δευτέρα, Ιανουαρίου 23, 2006

COONa-COONa

Αφασία το COONa-COONa. Μα είναι αυτό όνομα για ένωση ρε πούστη? Κούνα Κούνα.Σα σλόγκαν απο διαφήμιση για χουλα χουπ ακούγεται.Ή για σεξ.Αλλα το σεξ είναι δωρεάν συνήθως οπότε δε διαφημίζεται.Για προφυλακτικά?Για σχολή χορού?Πιθανόν.Για ένωση πάντως δε μου κάνει. Παρόλα αυτά πρέπει να μάθω πως οξειδώνεται και δε με χαλάει καθόλου. Η χημεία είναι το μονο μάθημα που είναι αστείο. Αμα είσαι παρανοικός σαν κι εμένα δλδ. Όπως το CuCl (κουκλ) ας πούμε. Ή το CH3CH=O (Τσου τρια τσο). Ή το HCH=O (Η Τσο) . Πως λένε στα χωριά η Μήτσους, η Γιάννης, η Γιώργους. Η τσο. Παρατηρείται μια πτώση στην παραγωγικότητα. Μάλλον αντικαταστάθηκε απο τα όνειρα. Είδα στον ύπνο μου οτι στο στρατό παίρνουν απο όλους το δεξί τους αρχίδι. Πέντε μία μου πήγε. εγω τα θέλω και τα 2 μου αρχίδια :( . Ουφ. Βαριέμαι. Θα τα πούμε οταν περάσω Αθήνα.

13 Comments:

At 11:11 μ.μ., Blogger Μαίρη.. said...

σιγά μωρέ.. πως κάνεις έτσι? ένα αρχίδι θα σου παίρνανε.. σιγά το πράμα!
θα τα πουμέ..

 
At 11:59 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Είμαι χημικός. Πρέπει να σε πληροφορήσω οτι τα διαβάζεις λάθος. Ποτέ δε διαβάζουμε τους αριθμούς. Το 3 όταν είναι ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΩΣΕΙΣ θα το διαβάζεις ανάποδα (σαν Ε) και επειδή τα υπόλοιπα είναι αγγλικά θα το προφέρεις και αυτό επίσης στην γλώσσα ετούτη. Επομένως το CH3CH=O γίνεται Τσίτσο ή Τσέτσο η το οξικό οξύ CH3COOH Τσικόο (το H "ας" δεν προυφερετ' στου τέλους). Επίσης το HCH=O το δε το λες "Η Τσο". Απαράδεκτον. Το προφέρεις Ειτς Τσο. ΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ! Που να ήξερες δηλαδή και το θεϊικό χαλκό "Κούζο Τέσσερα"... Αχ νιότη...

 
At 2:21 π.μ., Blogger Chaca-Khan said...

teleio

 
At 2:33 π.μ., Blogger Kyrios Elefantas said...

XAXAAAXAXAXAXA

 
At 3:24 π.μ., Blogger unpause said...

etsi se pio ximiki fasi na goustaroume...

 
At 7:12 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

χμ..Μ'αρέσει αυτή η οπτική γωνία!Να βλέπω τις ενώσεις σαν l33t δηλαδή... λοοοολ:D

 
At 2:14 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κάκο 3 |m|_

 
At 11:12 μ.μ., Blogger maya said...

αλέξανδρε είναι: Κακό 3!!
Αχ κακό που μας βρήκε δηλ...
χημεία μπλιαχ...

 
At 11:37 μ.μ., Blogger alienlover said...

loooooooooooool

 
At 8:57 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

χημεία μπλιάχ?????Ναι Άννα μην πας σε σχολή που έχει να κάνει με χημεία!!!! λοοολ:D

 
At 11:57 μ.μ., Blogger maya said...

Ουφ... έτυχε δεν πέτυχε...
:D
Ευχή και κατάρα τέκνο μου: μακρια απο τη χημεία...

 
At 5:01 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Keep up the good work
» »

 
At 5:58 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home