Τρίτη, Ιανουαρίου 10, 2006

Παραγωγικότητα εν ώρα ύπνου

Αυτά τα 5 δεπτερόλεπτα που κάνω να κοιμηθώ (αυπνίες, αυπνίες...) διαπιστώνω πως τα πράγματα που σκέφτομαι είναι πάρα πολυ ενδιαφέροντα (για μένα) αφού -κάποιες φορές- με κρατάνε και ξύπνιο. Και η πλάκα είναι οτι τα πράγματα που σκέφτομαι δε σχετίζονται με τη μέρα που πέρασε (εκτόος κι αν έγινε κάτι φοβερό), αλλά είναι εντελώς μα εντελώς άσχετα.Θυμήθηκα κάτι πάαρα πολυ παλιό.Εποχή πρώτης δημοτικού αυτό.Θυμήθηκα 2 πράγματα τα οποία τα είχα συνδυάσει δεν ξέρω πως.Θυμήθηκα οτι στην πρώτη δημοτικού θαύμαζα ενα παιδί (του λυκείου μάλλον ήταν) επειδή έμοιαζε με επιστήμονας.Παιδί που αν ήταν στην τάξη μου θα το κοροίδευαν όλοι δηλαδή."Σπασικλάκι" κοινώς.Πραγματικά το θαύμαζα όμως.Δεν έχω την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ιδέα γιατί.Τότε θαύμαζα οποιονδήποτε φόραγε γυαλιά.Μάλιστα γι αυτό το λόγο είχα βάλει ενα φίλο μου να παίζουμε ένα παιχνίδι που παριστάνουμε οτι είμαστε αυτό το παιδί - κουλό?όχι πείτε μου...κουλό? - (απίστευτο όμως ε?ποπο τι αποκαλύπτω ο άνθρωπος.Μη με κλείσετε μέσα ακόμα έχω αλλεργία στα ψυχοφάρμακα.α.και ΟΧΙ δε θέλω να γίνω επιστήμονας, επαναλαμβάνω ήμουν πρώτη δημοτικού = για μενα 5.5 χρονών.)Το άλλο που θυμήθηκα είναι οτι την ίδια εποχή ενα παιδί 6ης δημοτικού μου είχε ρίξει μια κλωτσιά στον κώλο και με είχε απειλήσει οτι θα με πλακώσει στο ξύλο (χωρις να έχει γινει κάτι ή να έχουμε ξαναμιλήσει, απλά μάλλον προσελκύω τους μπούληδες.) Και πιθανότατα δεν ήταν καν μπούλης και το έκανε για πλάκα.Βλέπω συμμαθητές μου που το κάνουν αυτό σε παιδάκια (χωρις την κλωτσιά) ή τα πιάνουν και τους λένε μαλακίες κι αυτα παίρνουν ενα τρομοκρατημένο ύφος.Μάλλον θα το θυμούνται κι αυτά τα παιδάκια μέχρι να μεγαλώσουν.Μπράβο μαλάκες (γιατι σε μένα -προφανώς - δε δημιούργησε κανένα ψυχολογικό τραύμα αλλά θα μπορούσε και να έχει..Θα μπορούσε και να μην τρομάξει καθόλου ένα παιδάκι βέβαια, αν κρίνουμε απο το γεγονός οτι τα παιδάκια πρωτης δημοτικού του σχολείου μου ρίχουν χριστοπαναγίες.Απο την άλλη αυτό μπορεί να μην έχει καμία απολύτως σχέση)Λέω να χωρίσω αυτό το ποστ στα 2 για να μη φαίνεται ιδιαίτερα τεράστιο επειδή με έπιασε συγγραφικός οίστρος (μη χέσω)

ΥΓ. Μου χάλασε το ψ ............ΑΡΡΡΓΚαπξφοακφοσ.Απο νετ καφέ γράφω τώρα.Και το ανέκδοτο : εχει γυναικεία τουαλέττα... Ας προσευχηθείτε όσοι πιστοί να φτιάξει το ψ μου. Ή να πέσουν 3000 ευρώ στην πόρτα μου για να πάρω άλλο.(Μα πόσο αλτρουιστής θα ήταν ένας άνθρωπος για να έύχεται να πέσουν 3000 ευρώ στην πόρτα κάποιου άλλου?)

3 Comments:

At 11:48 μ.μ., Blogger alienlover said...

"Θα μπορούσε και να μην τρομάξει καθόλου ένα παιδάκι βέβαια, αν κρίνουμε απο το γεγονός οτι τα παιδάκια πρωτης δημοτικού του σχολείου μου ρίχουν χριστοπαναγίες."

ahahahahahaaha teleiooo

 
At 7:39 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

This is very interesting site... » »

 
At 3:28 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Xanga bdsm Bulk lawrence email addresses engine looksmart marketing search Bontril suppliers Dawg pound cleveland football Free nude picks of paris hilton outdoor bars furniture http://www.property-insurance-7.info Food low in cholesterol Strut braces for bmw z3 web conferencing Lady sonia foot fetish Lesbian glory hole stories http://www.dildo5.info nissan philippines Career in the fitness industry bmw x5

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home