Τετάρτη, Ιανουαρίου 31, 2007

Toilet Habits

//μπλιαχ ποστ. Όποιος αηδιάζει εύκολα ας μη διαβάσει το ποστ γιατί -Κατερίνα- δε μπορώ τη γκρίνια. Το -Κατερίνα- ήταν απλώς μια τυχαία παρεμβολή και ουδεμία συσχέτιση μπορεί να εννοηθεί με τα προλεγόμενά μου.
Παρατήρησα λοιπόν, κατουρώντας σε μια τουαλέττα (όχι τη δική μου οφ κορς//καθαρίζω φυσικά διότι ως γνωστόν απο την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα.Το καλό το παλικάρι στις φουρτούνες φαίνεται.) οτι αν κάποιος έχει αφοδεύσει και δεν έχει απομακρύνει τα περιττώματά του απο τα τοιχώματα της τουαλέττας με τη χρήση του σκουπακίου, άλλων τριχωτών μέσων (με το κεφάλι κάποιου, με ένα σκατζόχοιρο, με το γάτο μου κλπ) ή ακόμα και μή τριχωτών μέσων (με το χέρι του, τη γλώσσα κλπ) - ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ - δεν έχει καθαρίσει τα τοιχώματα, τότε εγώ υποσυνείδητα εως τώρα έσπευδα -με την ορμή των ούρων μου και με τη χρήση της χείρας για να κατευθύνω τη ροή των - να καθαρίσω τα υπολειπόμενα περιττώματα εκ της τουαλλετας. Απο εδώ και πέρα η διαδικασία αυτή θα γίνεται συνειδητά.Εσείς? Κυρίως αναφέρεται στον ανδρικό πληθυσμό η ερώτησή μου. Και στο γυναικείο πληθυσμό που έχει εξασκηθεί στη στοχοβολή με τη λεκάνη. ή οχι. δεν ξέρω. Μια άλλη απορία μου : σκουπίζεστε όρθιοι ή καθιστοί?

//Edit: διόρθωσα το ρωή σε ροή ύστερα απο παρατήρηση της σοφίας που τον παίρνει απο κώλο.

9 Comments:

At 3:17 μ.μ., Blogger Σοφι said...

Βασικά εγώ χέστηκα για όλα τα άλλα, σε ποιανού τη τουαλέτα ήσουνα;;;;;

 
At 3:22 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

:D... α δε μπορώ να σου πω θα με πούνε γύφτο.

 
At 3:56 μ.μ., Blogger karderinaki said...

Δεν αηδίασα πολύ μ αυτό.
Με τη μούχλα αηδιάζω κυρίως και με τα χαλασμένα που βρωμάνε, τα γλυώδη
κι επίσης όταν δεν τηρούνται οι στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής
όπως πχ. όταν κάποιος βάλει το δάχτυλό του στο γάλα μου.

 
At 9:03 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

οχι ομολογουμένως.

 
At 8:43 μ.μ., Blogger Μαίρη.. said...

έγω έχω να πω λίγα πράγματα.
1- είσαι γύφτος.
2- δεν υπάρχει λέξη σιχασιάρα.
3- ρώτα το γείτονα του Διαμαντή αν καθαρίζει την τουαλέτα του και με ποιον τρόπο. (επίσης ρώτα τον αν το χτύπημα με το καπάκι εντάσσεται στην καθολική διαδικασία του καθαρισμού.)
4- είσαι γελοίος.
5- είσαι βλάκας.
6- είσαι βλάκας.
7- κατούρα να φύγουμε.. *γελοίε*

ΟΥΣΤ
:)

 
At 6:42 μ.μ., Blogger Σοφι said...

Μετά απ' αυτό το απο πάνω κανείς δεν υποψιάστηκε τίνος ήταν η λεκάνη.
υσ. Εγώ είμαι η σοφία που τον παίρνει από κώλο, χαίρω πολύ.

 
At 5:02 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

AAAA ΣΟΦΙΑ ηθελα να κανω ακριβως το ιδιο comment με προλαβες. μες το μυαλο μου εισαι πουτανα.

 
At 5:09 π.μ., Blogger Μαίρη.. said...

Πως εκφράζεστε έτσι τιποτένιοι θνητοί?. Φτου σας.

 
At 8:29 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ!Εχω πεθανει απο τα γελια φοβερο ποστ!!!!!!!ΧΑχαχαχα...

Billys

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home