Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 26, 2005

X Ε Σ Τ Η Κ Α

ηρθε ο καιρός λοιπον, να πω οτι δε βλέπω ούτε ποδόσφαιρο, ούτε μπασκετ.δεν ξέρω Τ Ι Π Ο Τ Α για καμια ομάδα, κανενα προπονητή, κανένα παίκτη, τιποτα, τιποτα ,τιποτα.Δεν υποστηρίζω ΚΑΜΙΑ ομάδα ούτε είμαι υπερ κάποιας όταν γίνεται κάποιος αγώνας, εξου και δε βλέπω κανέναν αγώνα.Και ολα καλά μεχρι εδω.Αλλα δεν αντέχω να έρχεται ο καθένας να μου λεει : "ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΕΛΙΚΟ EUROBASKET?????ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ ΕΙΣΑΙ??????"Γιατί να δω ρε άνθρωπε?με το ζόρι θα το δώ?εσένα που σου αρέσει κατσε δές το. Εγώ γιατι να το δώ????
-Παίζει η Εθνική. Στα @@ μου που παίζει η εθνική. Δλδ οταν το λεω, το λεω και το εννοω.Δε θα μπορούσε κατι να με νοιάζει λιγότερο.Το μονο που με νοιάζει είναι οτι με ξύπνησαν οι πυροβολισμοι και τα πηρα.Το φοβερό επιχείρημα όλων οταν τους λεω "και τι έγινε που παιζει η εθνική?" είναι "ε παιζει η εθνικη!""ε και?""ε παιζει η εθνικη!δε θα δεις την εθνικη?""γιατι να δω την εθνική?""ε ειναι η εθνικη!".χαίρω πολύ.τοσο αδιανόητο ειναι να μην ασχολούμαι????????????? et phone home.

6 Comments:

At 4:08 μ.μ., Blogger Your Man said...

Μου θύμισες τα νειάτα μου. :)

 
At 4:14 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

απο ποιά άποψη???? ησουν κι εσυ εξωγήινος στα νειάτα????:P:P

 
At 2:17 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ. ΕΤΣΙ.
(θύμισέ μου να σου στείλω μια συζήτηση)

 
At 2:52 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

ελπιζω να μη λες τπτ απο αυτά σοβαρά...:p

 
At 11:55 π.μ., Blogger PsyxiatroZ said...

επίσης...

 
At 9:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home