Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2005

ΟΧΙ ΓΙΑΓΚΟ!!ΜΗΗΗΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ!

ο τίτλος ξεγελάει. :p . Απλα αναφέρομαι σε κατι στη ζωή μου που θυμίζει κατα ένα πολυ μεγάλο ποσοστό φώσκολο. :p. Χθες λοιπον, γνώρισα την αδερφή μου.Η αδερφή μου είναι 9 χρόνια μεγαλύτερη απο μένα και ζει σε άλλη χώρα και μιλάει άλλη γλώσσα. Ο Πατέρας μου το έμαθε φέτος οτι όταν έμενε σε αυτή τη χώρα είχε αφήσει μια τότε κοπέλα του έγκυο και φέτος γνώρισε την κόρη του.Αυτή,έχοντας έναν αδερφό απο άλλο πατέρα δεν ήξερε πως ο πραγματικός της πατέρας, δεν ήταν και ο πατέρας του αδερφού της.Έχω να δηλώσω λοιπόν οτι ουδεμία σχέση έχει ο τρόπος που τα παρουσιάζει ο φώσκολος και γενικότερα η "σαπουνόπερα" ή το δράμα με την πραγματικότητα- κατι είπες τώρα :P.(αλήθεια το σαπουνόπερα απο που βγαίνει?).Ενα πολυ απλό δείπνο, γνωριμία συζήτηση περι ανέμων και υδάτων και όλα καλά. Πολυ συμπαθητική η αδερφή, όλα ωραια και καλα (χμμ κατι υποπτο συμβαίνει -someone might think). Απλώς νομίζω πως το γεγονός πως έχουμε τον ίδιο πατέρα αυτό καθεαυτό (το γεγονος, οχι ο πατερας) δε σημαίνει πως πρέπει απαραίτητα να υπάρχει άμεση σχέση (αρα υπήρξε μεγάλη απώλεια) και πως το γεγονός οτι δεν τη γνώριζα είναι τραγικό. Καθε άλλο θα έλεγα, το γεγονός οτι απο το πουθενά απέκτησα μια αδερφή (το οποιο πιθανώς δε σημαίνει τιποτα, απλα μια φίλη) με κάνει να χαίρομαι! Τωρα δεν ξέρω πως θα το βλέπει η ίδια, που έμαθε πως ο πατέρας της δεν είναι ο πατέρας της παντως σίγουρα δεν την πείραξε και παρα πολυ (τουλαχιστον δεν έδειξε κανενα τέτοιο σημάδι) και έδειξε να χαίρεται πολυ που με γνωρίζει.Αν ηταν φώσκολος θα ήταν κάπως έτσι
Σκηνή 1:
-ΚΟΡΗ ΜΟΥΥΥ!!ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΑΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ...
-ΛΕΓΕ ΜΑΝΑ!!!ΛΕΓΕ!!!!ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ???
-ΚΟΡΗ ΜΟΥ!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ!!!!
-ΠΕΣ ΜΑΝΑ!
-Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΚΟΡΗ ΜΟΥ.....Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ...
-ΝΑΙ ΜΑΝΑ ???ΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ???ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ??
-ΟΧΙ ΚΟΡΗ ΜΟΥ....μια χαρα ειναι....απλώς... ο πατερας σου παιδι μου (ταραραρα - βιολια) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ
-...ΜΑΝΑ!!!ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕΣ????
(μετα κλαμματα και αγκαλιές)
Σκηνή 2
-ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
-ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
(μετα κλάμματα και αγκαλιές)

3 Comments:

At 12:35 π.μ., Blogger Lili said...

soap operas
μη αυτοτελη επισοδεια τα οποια κυριως φτιαχτηκανε -αν δεν απατωμαι, μπορει και να μην φτιαχτηκανε γι αυτο, απλα να χρησιμοποιηθηκανε- για να διαφημηστουνε τα απορυπαντικα στις νοικοκυρες.

 
At 3:38 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

And I quote Wikipedia:

"The term "soap opera" originated from the fact that when these serial dramas were aired on daytime radio, the commercials aired during the shows were largely aimed at housewives. Many of the products sold during these commercials were laundry and cleaning items."

Πάνω κάτω αυτό που λέει η lili.

 
At 10:50 π.μ., Blogger PsyxiatroZ said...

...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home