Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 09, 2005

ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩΩΩΩΩΩ

11 το πρωί χτυπάει το τηλέφωνο.Χτυπάει, χτυπάει, χτυπάει όσο δεν πάει.Αφου βλέπεις οτι ΔΕΝ το σηκώνουμε ρε άνθρωπε, γιατι συνεχίζεις να το αφήνεις να χτυπάει?Σταματάει να χτυπάει οχι γιατι το εκλεισε αυτός που έπαιρνε αλλα γιατι κάποια στιγμή το τηλέφωνο σταματάει να χτυπάει.Ξαναπαίρνει.Χτυπάει, χτυπάει, χτυπάει και πάλι το ίδιο.Ξαναπαίρνει.ΑΛΛΗ μια φορά το ίδιο. ΠΟΥ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑΑΑΑ???????????????
Και δεν ξέρω και ποιος ειναι! (αποκρυψη) Που θα το κάνω το βουντού εγω τώρα??????
Βουντού κατ'αγνώστου γίνεται?Μα να μη μπορώ να ρίξω 2 spells εκει πέρα να τον περιποιηθώ...Αυτό θέλω κι ατό.
Νομίζω πως μου φτάνουν!Αν καποιος θελει να μου τ'αγοράσει ύπόσχομαι οτι η μαγεία δε θα κατευθυνθεί σε καμία περίπτωση επάνω του.Εκτος κι αν θέλει να του αλλάξω το χρώμα των ματιών η τιποτα τέτοιο δλδ.
Κι έχω και τον άλλο τον ***ΙΟΛΗ(οχι το νερό) που θέλει να του γράψω 8 σελίδες διαγώνισμα βιολογίας.Αι κοιμήσου ρεεεε!!!!!!!!!

1 Comments:

At 4:58 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

δεν έχω πρόβλημα!! :D
Παρεπιπτόντως ο παπάρας ο θείος μου ήταν. :D. Οικογενειακή άμιλλα.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home