Τετάρτη, Αυγούστου 24, 2005

Φατα Μωργκάνα!

-Δε μ'αρέσει πολύ το Γύθειο.Είναι μικρό...αλλα είναι ωραίο!-
τέλειο νησί.τέλειες πλάκες.Και το σιντί της Κυρμιζη για υπόσχεση.Κατι.με.εχει.πιασει.και.βαζω.πολλες.τελειες.
Εχω πολλά να πω αλλα δε μου βγαίνουν.Κάτι περίεργο συμβαίνει.Κάποιος,
δεν ξέρω ποιος, αλλα κάποιος, κάποιος λέγω,ΚΑΠΟΙΟΣ, με σαμποτάρει και μου
προκαλεί μια ανικανότητα (μη χαίρεστε) στη γραφή έτσι ωστε να χάσω τους αναγνώστες μου (μιλλιούνια μιλλιούνια!!!) και να χάσει την υπέρτατη φήμη του το μπλογκ μου.
Θα βάλω ομως εγω το ρανταρ και θα σας κανονισω!!!!!!μπιπ μπιπ.
Τώρα που είπα μπιπ μπιπ. το road runner κάνει μπιπ μπιπ ή μακ μακ?????εμένα γιατι μου φαίνεται οτι κάνει μακ μακ??μήπως η ντίσνει παίρνει μίζα απο τη μακντοναλντς??
Παραθέτω τη φωτογραφία μιας κίτρινης αράχνης πάνω στην κίτρινη τσάντα της maya (http://frostedflakewood.blogspot.com) (άντε σου κάνω και διαφήμιση σκατοκωλόφαρδο ΟΥΣΤ ΟΥΣΤ ΟΥΣΤ) Image hosted by Photobucket.com Η φοβερή και τρομερή αυτή φωτογραφία τραβήχτηκε απο το φοβερό και τρομερό κινητό μου (sony erricson k750i - Οχι εγω δεν παίρνω μιζα ρε!).:p :P :P :P :P .
να πω μονο ενα πράγμα.οχι, δυο.οχι, τρια. τεσπα. Καταρχάς, να πω οτι ο Σωτήρης πρέπει να γίνει, δηλαδη πρεπει = οφείλει να γίνει τραγουδιστής.Σωτήρη είσαι απίστευτος.οποιος συμφωνεί να κάνει σχόλιο :p.(εννοειται οσοι ξέρουν τον Σωτήρη που λεω:P)Τι αλλο είχα να πω?το ξέχασα. Α ναι. Κατι παίζει. Επισης. Μπερπ. Επίσης. Γκλούκ. :)

6 Comments:

At 12:11 π.μ., Blogger PsyxiatroZ said...

το road runner δεν είναι της disney O.o

 
At 11:25 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

ελα καημένεεεεεεεεεεεεεεε :P

 
At 3:01 μ.μ., Blogger alienlover said...

nai ontws o swtiris prepei na ginei tragoudistis.fantasou poso entuposi mou ekane i fwni tou , akoma kai mesa apo to tilefwno.
entaksei, exeis fovero kinito, alla ELEOS.
wraia i arhnoula. den fantazomai na tis valate spray...:p

 
At 6:15 μ.μ., Blogger Ektwras said...

Sotiri you can start you career from the states
(not that I know you but, ελα καημένεεεεεεεεεεεεεεε )

 
At 3:36 π.μ., Blogger maya said...

Καλά, βάζεις την αράχνη και δε βάζεις τις απίστευτες ροζ σαγιονάρες μου; Τς τς τς!!!

 
At 6:38 π.μ., Blogger Συνήθης Ύποπτη said...

Δίνω συλλεκτική αφίσα Πέπη Τσεσμελή από τα Καλλιστεία Μαρμάγκας καθώς και δύο εισιτήρια για Τζαμάικα, σε όποιον απαντήσει σωστά σε ποιο πόδι ανήκει η σαγιονάρα που διακρίνεται στο βάθος. (Όσοι ήταν εκεί πέρα, ή προμηθεύουν σαγιονάρες το εν λόγω άτομο, εξαιρούνται της διαδικασίας). Ρουφιανιές δεν γίνονται δεκτές.

Επειδή η ζήτηση θα είναι μεγάλη, Παναγή, βάλτο πρώτο πρώτο, να φαίνεται η γενναιοδωρία μου.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home