Δευτέρα, Ιουλίου 18, 2005

++/--

θυμήθηκα χθές κατι απο τους sims.Οταν δυο ανθρωποι μιλάνε στους sims, ή γενικότερα όταν κάνουν οτιδηποτε μαζι, εμφανίζεται μετα απο πάνω ενα ή δυο (ή τρια) + ή -, τα οποια σημαίνουν οτι πχ ο διάλογος εκανε τον εναν να συμπαθήσει τον άλλο περισσότερο ή λιγότερο αντίστοιχα.Παρόλο που αυτό το σύστημα ειναι πολυ απλουστευτικό, νομιζω οτι ειναι και αρκετά ρεαλιστικό μιας και μου έχει τύχει να νιώθω έτσι πολλές φορές.πχ, οταν κάποιος λέει κατι ρατσιστικό, βλεπω 2 - πάνω απο το κεφάλι του.(οχι μονο ρατσιστικό, παραδειγμα λεμε:P) όταν λέει κατι με το οποιο συμφωνώ απόλυτα βλεπω τα ++.Είμαι καμμένος τελικά.

6 Comments:

At 7:25 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Χαχαχαχαχα, με φαντάζομαι όταν μιλάμε στο MSN με - από πάνω μου λες κι είμαι θετικό ηλεκτρόδιο μουαχαχαχαχαχ :evil:

 
At 7:32 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

- έχει το θετικό????? :evil::evil:

 
At 9:08 μ.μ., Blogger λεμόνι δίχως όνειρα said...

Συμφωνώ απόλυτα, και εγώ το κάνω. Και ας μην έχω παίξει Sims. Βαριέμαι να παίζω τον Θεό. Προτιμώ να παίζω τον πρωταγωνιστή... :)

 
At 11:05 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

ουτε εγω παιζω σιμς!καποτε επαιζα πολυ λιγο.Απλα αυτό το ''κράτησα'' γιατι μου άρεσε.

 
At 5:44 μ.μ., Blogger . said...

!!!! k go to kano afto:D mipos to kanume oloi mas telika? to vrisko apolita fisiologiko, arkei na min berdepsume ta ---- mas k ta ++++mas

 
At 3:20 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ναι ρε το θετικό ηλεκτρόδιο μαζεύει τα αρνητικά ιόντα του διαλύματος! Αστα διάλα που θα μας μάθετε και Χημεία τώρα ασφασδφαδσ (:P)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home