Πέμπτη, Ιουλίου 07, 2005

Έμεινα!

Ήμουν στο αυτοκίνητο μαζι με τον καθηγητή μου και πηγαίναμε στο δρόμο.Αυτόν τον καθηγητήτον εχω 4 χρονια και ειναι γενικα πάρα πάρα πολυ ήρεμος, πολυ καλος κτλ κτλ.Οπως πηγαιναμε λοιπον ήταν ένας στο δρόμο που ειχε διπλοπαρκάρει και δημιουργούσε τεράστιο πρόβλημα. κι ηταν απεξω και κωλοβαρούσε.μου λεει λοιπον ''ποπο αυτοί ειναι που δημιουργούν το κυκλοφοριακό''. κι ετσι οπως περνάγαμε απο διπλα του και ηταν ετσι παρα πολυ ήρεμος αρχίζει να ουρλιάζει '' ΓΑΙΔΟΥΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΓΑΙΔΟΥΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ '' . Καλα οτι πετάχτηκα και τρόμαξα. Έμεινα κιόλας!τι να πω..
Κοιτα τι μαθαίνει κανεις.Συνειδητοποίησα σήμερα ποσο ηλίθια είναι η κατάσταση με τους γείτονες.Εγω μένω στην ίδια πολυκατοικία για 12 χρόνια.Στην ουσία έχουμε μεγαλώσει μαζι.Αυτοι μένουν στον τρίτο όροφο κι εμεις στον τέταρτο.Μπαίνω στο ασανσέρ στον τρίτο(ανεβαίνοντας) και ειναι μεσα.τους βλέπω '' γεια σας''.Βγαίνω ''Γεια σας''.φοβερή κατάσταση.Αν μπορουσαμε να μην πούμε τιποτα δε θα λέγαμε.Απίστευτη επικοινωνία.
τι εννοούμε άραγε οταν λέμε οτι κάποιος είναι μαλάκας?τον κατηγορούμε?ή απλα κάνουμε μια διαπίστωση.Είναι σα να λέμε ''ποπο πολύ ζέστη κάνει''.Δεν μπορούμε να κάνουμε κατι για να το αλλάξουμε, κι επίσης δε γίνεται.Και δε φταίει κιόλας.Ποιος φταίει που είναι μαλάκας?κατα ποιον τροπο μπορουμε να τον κατηγορήσουμε επειδη είναι?να πουμε τι?''μην εισαι μαλακας''?Ο Ντοστογιέφσκι είπε (οχι δεν εχω διαβάσει, καθηγητής μας το είπε) οτι ολοι φταίνε για τα πάντα.Αυτό μου φαίνεται τελείως ηλίθιο.Πολυ πιο λογικό μου φαίνεται το κανεις δε φταίει και για τιποτα.Οσο τρελό κι αν ακούγεται.εχω μπουρδευτεί.

1 Comments:

At 12:51 π.μ., Blogger maya said...

Τους μαλάκες τους συγχωρείς γιατί αυτή είναι η φύση τους. Αυτούς που φέρονται μαλακισμένα όχι._
Έτσι είναι. "Γιατί όλα στη ζωή είναι θέμα προτεραιοτήτων!!!"
:D

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home