Κυριακή, Ιουνίου 19, 2005

12 και σήμερα

τι σκατά έχει πάθει το blogger Και με βγάζει με ερωτηματικά δε μπορώ να καταλάβω.Ξαφνικά μεταμορφώθηκα σε αίνιγμα.ντοινγκ.Για οσους απορούν είμαι ανισόρροπος κι οσο κι αν ντρέπομαι γι αυτό, μια μέρα, μια μέρα, μια μεεεερα! θα σε παντρευτώ. (δεν παω καλα)Βαριέμαι.Βαριέμαι.Βαριέμαι.Μπορεί κάποιος να με ξεβαρέσει?:p
.................................................................
Δεν έχω τι να γράψω τι να πω
είναι το ψ μου ενα σήμα απο καπνό
δεν παω καλα το ξαναλεω

5 Comments:

At 2:54 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Έχω μια καταπληκτική ιδέα για να μελοποιήσουμε τους στίχους που έβαλες, με G αρχίζει, αν θες να κάνουμε πανελλήνια επιτυχία επικοινώνησε μαζί μου

 
At 3:01 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

αλεξ ναι.. εχω κι εγώ μια ιδέα
σκέφτηκα κι άλλους στίχους μαλιστα.
συνεχίζει έτσι:
κι έτσι για πάντα λέω την οθόνη μου να κλείσω
για τιποτα αλλο πια να μήν ποστοποιήσω
μα παλι πως θα ζήσω?

(ποστ + ποιώ)
(ή μα πάλι ποστ θα ζήσω?)

 
At 2:39 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Χαχαχαχαχ μα πάλι ποστ θα ζήσω καλό :D

 
At 1:30 π.μ., Blogger PsyxiatroZ said...

Έναζ πόνοζ στο στομάχι κάθε βράδυ...

 
At 2:31 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

οχι ακριβως στο στομάχι :S

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home