Σάββατο, Ιουνίου 18, 2005

ουφ

Είδα τρείς ταινίες χθες.Resident evil 2 (ή προχθες ήταν?δε θυμάμαι) και 2 του Μπέργκμαν.Φθινοπωρινή σονάτα, ταινία της δεκαετίας του 70' πολυ ωραίο..και το Σαραμπαντ ταινια του 2003 επίσης πολυ ωραία.Παρατήρησα και ομοιότητες μάλιστα σε σχέση με τις συναισθηματικές συγκρούσεις μέσα στην οικογένεια.Εχω χαλάσει πολυ τελικά.Ξαπλωσα δεκαμιση κοιμήθηκα εντεκαμιση.Ξύπνησα στις 3,στις 5,στις 6,στις 7,στις 7μιση και στις 8.Και μπορώ να ομολογήσω, το ξέρω οτι θα σοκάρει, πως ναι: δεν ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο (ειδικα αν σκεφτείς υπο ποίες συνθήκες ξυπνούσα) τι να κανουμε αυτά έχει η ζωή. Μα 15 μερες?τι σκατα..τεσπα.ολεεεεε παμε θεσσαλονικη :D :D.ε ρε γλέντιαα....θα είναι τελεια .:). Εαυτέ θα προσπαθήσεις να φεύγεις απο την κολοπολη οσο πιο συχνά μπορείς (οσο πιο καλα ψήνεις τη μανα σου λεμε εδω) γιατι με ιδιαίτερα Μαθηματικα Γενικης,Μαθηματικα Κατεύθυνσης,Χημεία,Βιολογία,Φυσική και Έκθεση , αλλιώς καλοκαίρι δε βλέπεις.Χε με. Αυγουστο αρχίζουν οι διακοπές και τελειώνουν Σεπτέμβρη.Η μανα μου θα λείψει 2 εβδομαδες και θα είμαι χοουμ αλοουν. (αρα ή ιδεα που λέγαμε για το ονοκιο δεν είναι απαραίτητο να εφαρμοστεί - λεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεω εγω τώρα.)2 εβδομαδες χοουμ αλοουν....ποιος τη χάρη μου.Όνειρο ζωής. Και δεν είναι να πεις οτι μπορει εύκολα να γυρίσει ή οτι είναι κοντα.Τη μια παει παρίσι και την άλλη πάει Λισσαβόνα (αν γράφεται έτσι) και μου λεει να παω μαζι. ΣΙΓΑ μην παω μαζι.Μαβλάκας είμαι??

ΥΓ. Να ζήσουν η ξαδερφή της Αντις και ο άντρας της!
ΥΓ2. Η ίδια η Άντι έφτασε Πάτρα άραγες????