Κυριακή, Ιουνίου 05, 2005

Ο ''φιλος'' μου ο ταδε

Ο ταδε ο ''φίλος'' μου λοιπον νομίζει οτι κάποιος είναι. νομίζει οτι είναι πάρα πάρα πολυ έξυπνος, φοβερός, κοινωνικός και γενικότερα απίστευτος και φυσικά καλύτερος απο όλους τους άλλους. Εαν δε γίνει αυτο που θέλει αυτός τοτε ολοι είναι βλάκες.Είναι καραμώ τους ''μάγκες'' και αυτός την κοπέλα του την αγαπάει πάρα πολυ και περνάνε τέλεια μαζι.Δεν ξέρω αν σας το είπε αλλα αυτός την κοπέλα του την αγαπάει.και ρε γαμώτο η μάνα του βρήκε τρια προφυλακτικά χρησιμοποιημένα το πρωι πανω στο τραπέζι και δε γουστάρει γιατι παρολο που είναι τρελος ***ικουλας και την ***ησε τρεις φορες σε 2 ώρες την αγαπάει την κοπέλα του - δεν ξέρω αν σας το είπε - και δε θέλει να την κάνει να νιώθει άσχημα γιατι δεν ξέρω αν σας το είπε αλλα την αγαπάει την κοπέλα του.Κι εκτος αυτού τα κάνανε όλα παρα πολυ γρήγορα και τώρα περνάνε τέλεια μαζι.Ειπες κατι για την κοπέλα του?Ελπιζω πως οχι γιατι θα σε πλακώσει στο ξύλο.Γιατι δεν το παίζει και καλα οτι πλακώνει αλλα δε γουστάρει να λένε τιποτα για την κοπέλα του γιατι - δεν ξέρω αν σας το είπε - αλλα αυτός την αγαπάει την κοπέλα του και περνάνε τέλεια μαζι.φιλε μου σορρυ που μιλάω έτσι για σένα, είσαι πολυ καλο παιδί αλλα μου τη δίνεις απίστευτα. και καλά ξέρεις τον κόσμο.@@ ξέρεις.Είχα κι άλλα να πω αλλα τα ξέχασα - κλασσικοτατα οσοι με ξέρετε(οχι για τον τάδε ρε ηρεμα).Μάλλον έχω αναπτύξει εναν μηχανισμό άμυνας έτσι ωστε ο,τι με τσαντίζει παρα πολυ και δεν το σκέφτομαι για μια μέρα το ξεχνάω πλήρως. Έχει συμβεί πολλές φορες.Μια τεράστια αγκαλιά κι ένα τεράστιο φιλι σε σένα που έμαθες πρόσφατα για το μπλογκ μου και έχουμε περάσει πολλέεεεεες φάσεις, αλλα παρόλα αυτα, ρε ---- (ξερεις το μεξικο ;) )

4 Comments:

At 11:37 μ.μ., Blogger PsyxiatroZ said...

και καλή επιτυχία στιζ εξετάσειζ μάγκα μου...!

 
At 12:49 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ό,τι είπε ο αποπάνως και επίσης σβούριξε μία σε αυτόν που σου τη σπάει και επίσης θα βρεθούμε στο MSN που θα πάει ;) Αυτά.

 
At 11:34 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

/*aa*/

 
At 8:49 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home