Τετάρτη, Ιουνίου 01, 2005

μεγάλο δέντρο ο στεναγμός μεγάλη κι η σκιά του

λα μι λα λα σολ φα λα ντο φα μι ρε λα ρε ρε ντο σι ντο σι λα. :D πορωση. γαμάτα ήταν. ας τα γράψουμε. Δεν πειράζει αν οσοι διαβάζουν τώρα δεν καταλαβαινουν τπτ εκτος απο 2-3 .Βρίστε με ελεύθερα. Παρα πολυ ωραία.Εχασα τους σινγκλς, αλλα αντε, χαλαλι!:D. παω να φάω κινέζικο. (οχι μπαλλες :D:D:D:D:D:D:D:D:D)θέλει κανείς?αυτα τα μπισκότα γαρίδας έχουν πολλή πλακα τα οποία ουδεμία σχέση με γαρίδα έχουν (πςςς φοβερή σύνταξη , κεντάω κεντάω!!) Λέτε λοιπόν που, εκτος είμαι τελευταία...αργώ πολυ τσαντίζομαι και. Πρόσεξει θα το έχετε ( πολυ γιόντα βγήκε αυτό - May the foooorce be with you my child) δείχνει και σταρ γουάρς τώρα. σταρρρρ γουαααρρρς.εχει κι αυτο το ροζ με τη μεγάλη γλώσσα που είναι αφασία.(οχι με την έννοια του δεν μπορεί να μιλήσει, με την άλλη εννοια) Μαρίνα δε μου είπες τιποτα! !καλα κατι μου ειπες αλλα αυτο που μου είπες οτι θα μου πεις δε μου το είπες και δε λεει να σε πιέσω...καλα δεν πειραζει. :)