Πέμπτη, Μαΐου 19, 2005

Στο Κολωνάκι είναι ένας σκύλος

(ο Βαγγέλης που τελευταία μονο εμένα ακολουθεί).φοβερό τραγούδι να το ακούσετε(μ'αρεσει που μιλάω και σε 2ο πληθυντικο τρομάρα μου...Ναι!λαέ που με διαβάζετε,σας το προτείνει ο αυτοκράτορας.God save the unstable - ποπο η μετάφραση είναι φοβερή- -ενα particles λύπει κι έχουμε πυρηνική χημεία->). έπεσα χθες...κοίτα να δείς ένα πράγμα, ακους ενα τραγούδι και τσαααακ πέφτεις.Βλέπεις και άτομα σε κάμερα και είναι κάπως...χμου. Καλά εσυ θα τα παίξεις τώρα παω και στοίχημα.κοιτα δεξια.(μουαχαχαχα).μολις είδα μια μαλακία διαφήμιση με κάτι μάτια που περπατάνε. ελεος ......Καμια δε συγκρίνεται με τη διαφήμιση του Magic...-). Image hosted by Photobucket.com

3 Comments:

At 3:44 μ.μ., Blogger Zpi said...

Μου τη δίνουν ιδιαιτέρως οι διαφημίσης τελευταίας φουρνιάς της ΤΙΜ (της ΤΙΜ πρέπει να είναι - δεν κόβω και το κεφάλι μου) με τους τύπους που μιλάνε στο κινητό. Πραγματικά κουραστικές

 
At 8:07 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

εμένα και αυτή με τον τύπο μου τη δίνει παρα πολυ αλλα έχει πλακα...δεν εχω δει ποιες λες αλλα οι περισσοτερες διαφημισεις κινητης τηλεφωνιας με τσαντιζουν :)

 
At 2:20 μ.μ., Blogger nikitas said...

diabasa diafora posts sou gia na ftaso mexri edo kai na po pos einai xara na sinanta kaneis blogs san ta dika sou- freska, zontana (oxi san live giaourtia), me aples (diskoles) erotiseis, trifero, ekspipno...

take care there

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home