Σάββατο, Μαΐου 28, 2005

fly fly fly.ΓΝΤΟΥΠ.

Ποιός θέλει να μάθει να πετάει?εγώ όχι πάντως έχω υψοφοβία.Πετάς πετάς και φοβάσαι μην πέσεις.Και στο τέλος, όπως είναι λογικό, πέφτεις.ΓΝΤΟΥΠ.Εντάξει σπάνια βλέπεις πουλιά να πέφτουν, αλλα τα πουλιά έχουν μια μικρή διαφορά στο μέγεθος.(Τι λεει???) .
  • όνειροο

  • αν θέλει καποιος, ας μου το πάρει ελεύθερα.Θα του δώσω και μια σοκολάτα για τον κόπο του. (ειπαμε ασπρη στάρμπακς)Ενδιαφέρεται κανείς να διαβάσει μαθηματικά κατεύθυνσης?οχι εγώ πάντως. Εγω εχω ανησυχίες...μια φίλη μου έχει πολλααααα λεει να μου πει. Αντε να δουμε :S :S :S :S μα κι άλλα??δε φτάνει αυτο?...
    λοιπον μιας και έδωσα λινκ για το όνειρο πριν, για να μη μείνει έτσι αλλα να περάσει απο μέσα, ας δώσω και λινκ για την ονειροπαγίδα! συγχαρητήρια για το νεο μπλογκ που προβλέπεται φοβερο!!!!!!-εχει ταλεντοοοο :D
  • ονειροπαγίδα...

  • μεγειάααααααα . όλοι στα εγκαίνεια.

    3 Comments:

    At 5:00 μ.μ., Blogger νερα'ι'δάκι .... said...

    Ευχαριστούμε - ευχαριστούμε πολύ!! Και κυρίως για τη βοήθεια!

     
    At 9:49 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

    Enjoyed a lot! » » »

     
    At 3:07 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

    Very nice site! Home+interior+design+idea Try my clear acne Isuzu npr brake linings Baseball dugout blueprints hd tv

     

    Δημοσίευση σχολίου

    << Home