Πέμπτη, Μαΐου 26, 2005

τα κεράσια καπνίζουν

Ανοίγω λοιπόν το ψυγείο, βγάζω το μπολ με τα κεράσια, και βλέπω εναν αναπτήρα μεσα.Ενα το συμπέρασμα...οι διαφημιστές έχουν προχωρήσει και στα φρούτα...προσοχή το κάπνισμα σαπίζει. Κανενα σχόλιο δε βλέπω και με ανησυχεί.έχει και κανα 2 που με διαβάζουν παντως(τους κανω ανακριση μετα γι αυτο, οχι τιποτα αλλο).ποπο....μαζωνάκης. έλεος........ μα που οδεύω?που παω?τι θα γίνει?παιδακια ξενέρωσα...τελος. δεν πάει αλλο. τι να κανουμε. τελικα αυτο το θυληκο για μενα πηγαινε?ΤΩΡΑ κι αν ξενέρωσα. ποσο είπα ?7?- 7 πες καλύτερα. γαμα το. θελω φρουτόκρεμα.γαματη δεν ειναι?και η μπισκοτοκρεμα.παχαίνει ομως.επισης θέλω βασιλόπιτα. οχι δεν είμαι εκτος εποχης. οχι δεν είμαι τρελός.όχι δε βάζω πολλές τελείες.οχι δε γράφω άλλα γιατι το λουλουδι (λουλουδι δεν ειναι?) νυστάζει . περαστικα! ! ! ! ηθελα να γράψω κι άλλα αλλα με άγχωσες και τα ξέχασα :p :p :p μην ανησυχείς αματα θυμηθω θα τα γράψω ...μπιπ.πινγκ πονγκ.

5 Comments:

At 3:41 μ.μ., Blogger Areth said...

Καλέ,μην ανησυχείς...:D
Πάντως και η farine lactee μια χαρά είναι...γλυκιά γλυκιά και έξτρα θερμιδική.

 
At 6:33 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

:) αμα αρχίσω να τρώω και φαριν λακτε τα χτυπάω τα 500 κιλακια μπαμ!:D(τώρα ειμαι στα 499)

 
At 1:16 π.μ., Blogger PsyxiatroZ said...

σπανακόπιτα θεζ; μου έστειλε η μάνα μου καμιά δεκαριά κομμάτια!

 
At 10:24 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

αμε!

 
At 12:05 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Where did you find it? Interesting read Chrysler dealers in kennesaw ga brain cancer support group in rocklin hidden video cameras in boys locker room Tax deferred retirement plans

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home