Τρίτη, Ιουνίου 07, 2005

Φοβάμαι

Καιρό είχα να δώ εφιάλτη.Το τελευταίο όνειρο που είδα ήταν οτι ήμουν παντρεμένος με την Παπαρίζου.Αυτό είναι άλλη ιστορία όμως.Προς το παρόν είμαι κλεισμένος σε ψυχιατρική κλινική, στην οποία με έκλεισε η μάνα μου, η οποια έχει γενέθλια σήμερα τα οποια ποτε δε θυμαμαι αλλα έχω βάλει υπενθυμιση στο κινητο.Εγω πιστεύοντας πως δεν είμαι τρελός (οξύμωρο - στη ζωη πραγματικά είμαι σίγουρος πως είμαι τρελος) έλεγα στους ψυχίατρους να με αφήσουν να φύγω γιατι δεν είμαι τρελος και τους έλεγα να με εξετάσουν για να τους το αποδείξω.Παρολα αυτα δε με ακουγαν και με έβαλαν να κάνω παρέα με το Νινο ... (ΟΙΜΕ τι αλλο θα περάσω)Εκτός αυτού επικοινωνούσα και με την Κατερίνα (μεσω sms) η οποια μου έλεγε οτι θα ερθει απο την Κύπρο αύριο και επίσης έκανα αναπάντητες στην Ιωάννα.Τελικώς αφού ολοι με γράφαν κατέληξα να τρέχω γυμνός με μια πρασινη σσισμενη μπλουζα με τεράστια μανικια, και προσπαθώντας να καλύψω φαντάζεστε τι - στον εθνικό δρομο. Οπως έτρεχα λοιπον έπεσα πανω σε μια εκδήλωση της φιλαρμονικής που ήταν γεμάτη αστυνομικούς οι οποιοι με δείχναν και λέγαν -φυσικα - ''μακριά!ενας τρελλος'' Ελιζα compete with THAT.μη σας εκπλήσσει η ιδιαιτέρως μεγάλη κουλότητα του ονείρου μου είναι ιδιαιτερα συνηθισμένο για μένα να βλέπω τέτοια όνειρα: Ιδού η απορία μου: Ας υποθέσουμε πως ΔΕΝ είσαι τρελος.Πως πείθεις κάποιον για αυτο?ειδικα αν ειναι προδιατεθειμενος (βλεπε ψυχιατρικη κλινικη, βλέπε πράσινη ρομπα με μεγάλα μανικια - ναι - το ξέρω οτι κανονικα είναι άσπρη - μαλλον δεν το ξερω, ετσι νομιζω)
αν έχει κάποιος την απάντηση να μου τη δώσει, ίσως τους ξεγελάσω οταν με πιάσουν μουαχαχαχα.

ΥΓ. Ναι απεχθάνομαι το Νινο.
ΥΓ2. Αποριά νο2: Η φράση ''αυτοπτικά κεκτημένη γνώση'' στέκει?πως σκατα μου ήρθε και την έγραψα στην έκθεση?

2 Comments:

At 9:06 μ.μ., Blogger Συνήθης Ύποπτη said...

Είναι αρκετά μεγάλο αλλά και πάλι σε έχω. Και για να μη σε κουράζω θα στα πω από αλλού. ;)


Αλλά ομολογώ πως είσαι ένας άξιος αντίπαλος!

Εύγε!

 
At 1:05 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Very cool design! Useful information. Go on! »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home