Πέμπτη, Ιουνίου 16, 2005

Έλεος

Καταρχάς να πω οτι δεν είχα σκοπο να τα πω αυτα και πιθανον κάποιος να αναρωτιέται γιατι τα γράφω, και τι ακριβώς τον νοιάζει κτλ κτλ. 1000 Συγνώμη Αντιγόνη που σου είπα ψέμματα,δεν παω διακοπες... :( Ο Λογος για τον οποιο τα γράφω είναι οτι έχουν πλάκα και πρέπει να τα μοιραστώ και θα σκάσω αν δεν τα πω.Λοιπον που λετε, θα κάνω μια εγχείρηση (οχι μην ανησυχείτε φίμωση θα κάνω- =περιτομη για οσους δεν ξερουν....).Θα μου πειτε: και τι μας το λες για να χαρούμε?οχι αν δε θέλετε μη διαβάζετε :p . δε λεω τιποτα ιδιαιτερο παντως απλά φάσεις που είχαν πλάκα. Σε ολο το νοσοκομείο ξέρουν τη μάνα μου επειδη δουλευει εκει.Τεσπα ας αρχισω απο την αρχή.Μπαίνω στο δωμάτιο που είναι ο γιατρός και μου λεει έλα μεσα. Να επισημάνω οτι ο γιατρός μιλάει πατρινα = νιη λιη. τεσπα μπαίνουμε σε ενα δωμάτιο με 5 ανθρώπους μεσα (ειδικευόμενους και γιατρούς). Μου λέει ''σε ενοχλιη???''.Εγώ υπέθεσα οτι εννοει το γεγονος οτι είναι 5 άνθρωποι μέσα στο δωμάτιο αλλα για να είμαι σίγουρος ρωταω ''ποιο πράγμα?''. ''το πουλιη σου!το πραμα σου!'' μου λεει. (ντοινγκ).Η συνέχεια ήταν οτι ήταν 5 άνθρωποι απο πάνω μου και κοιτούσαν το πουλιή μου και ρώταγε ο γιατρός τη γνώμη και των άλλων.Αυτή τη φάση δεν πρόκειται να την ξεχάσω ποτε (οπως και τη διήγηση με το γυναικολογο που δεν κοιταει:D).οκ αυτό.Μετά πάμε στον Ακτινολόγο (αν λέγεται έτσι) για να μας πει αν έχει τιποτα η ακτινογραφία του θώρακα.Με κοιτάει μου λεει ''αα εσενα σε ξέρει η κορη μου απο κατασκήνωση'' (κι εγω τι θες να κανω?) μετα ρωτάει τι θα κάνω του λεω αυτο τεσπα και μου λεει ''αα εγινες άντρας ε?'' (αντε και γα***** μα****.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι πρέπει να μου δίνουν σημασία.Είναι τοσο δύσκολο να γίνουν όλα τυπικά?)Μετά παμε στην αναισθησιολόγο ''ααααα ποπο πως μεγάλωσε!Εφη γιός σου είναι ε??παλια δεν ήταν πιο χοντρος?παιδι μου φουμέρνεις???και να φουμέρνεις κανενα στα κρυφά καλα ειναι τα πνευμόνια σου αρα δεν πειράζει.Το λουερ το έχεις παρει?ποτε?πήρες και το προφισιενσι????μπραβο ρε παίδαρε (με έλεγε παίδαρο, μαναρι κα) Εμένα ο δικός μου είναι 1η γυμνασιου ακομα και κάνει εκεί αγγλικα και γαμωτο τους πιέζουν πολυ κλπ κλπ (στα @@ μου.).τεσπα.Με τσαντίζει που πρέπει να με ξέρουν ολοι ως ''ο γιος της Μελα!'' και οχι ενας ασθενης.τι να κάνουμε αυτά έχει η ζωη

ΥΓ. ακους εκει φουμέρνεις
ΥΓ2. Οχι Αλεξ δε θα ξαναζήσεις αυτό που εκεινος σου έλεγε όλες τις λεπτομερειες:p σορρυ αν ενοχλει