Δευτέρα, Ιουνίου 13, 2005

Καρακρισάρα.

Για όσους απορούν καρακρισάρα είναι το επομενο επίπεδο της κρίσης :p.Για να το καταλάβετε θα πρέπει να γνωρίσετε τη μάνα μου.
(σορρυ που κόβω το προηγούμενο θέμα απλα δε νομιζω οτι μπορουμε - και θέλουμε - να καταλήξουμε καπου..)Τη μάνα μου λοιπόν, δεν μπορώ να καταλάβω τι την έπιασε και άρχισε και ούρλιαζε στο άσχετο μέσα στο αυτοκίνητο.Όσοι ήταν μαζι μου τις τελευταίες μέρες θα υποθέσουν - οπως είναι λογικό - οτι φωναζε επειδη είμαι συνέχεια εξω και δε διαβάζω - τα κλασσικά των μανάδων.Αλλα όοοοοχι εδώ η μάνα μου έρχεται να σας διαψεύσει!φώναζε γιατι δεν έχω επιστρέψει μια μπλουζα που είχε δανιστεί μια φίλη μου απο μια άλλη φίλη μου και μου λεει: παρτη τηλέφωνο να της την παμε ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
-ρε μανα δεν έχω μιλήσει μαζι της 5 μηνες δεν μπορω να το κάνω αυτό
-ΕΙΠΑ ΘΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
-τι έπαθες παιδι μου?Μη φωνάζεις...
-ΔΕ ΦΩΝΑΑΑΑΑΑΑΑΖΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
-ναι δε φωνάζεις
-ΑΥΤΟΟΟΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ κλπ κλπ
(για να μη μείνετε με την απορία, μιας και περνάει πάντα το δικο μου :p ,τη μπλούζα δεν την πήγα συμβιβάστηκα με ενα πουκάμισο σε ενα φιλο μου)
μετα απο αυτό παλι, μου έλεγε οτι δεν έχω ανοίξει βιβλίο.Κι εγω να επιμένω, μα οχι, διάβασα.Κι η καθηγήτρια να μου λεει : τα ξέρεις όλα (σαφώς όχι ολα ολα - φωτεινός παντογνώστης :p :p :p - , εννοειται μονο οσα είναι στην ύλη του μαθήματος) :p
Οσοι έχουν αντιμετωπίσει τετοιο πρόβλημα ας σπεύσουν να βοηθήσουν :p (κλιμακτήριος?:p τι να πω)
ΥΓ.(wow 9 σχολια :p )
ΥΓ2. ΑΝ και κάποιος άλλος έχει απορία για το τι είναι το άβατάρ μου.ας μείνει με την απορία δεν το ξαναλέω.ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ (είναι ένα σκουλαρίκι σε ένα φρύδι - οχι στο δικό μου δυστυχώς :p - deja vu??)

2 Comments:

At 1:41 π.μ., Blogger maya said...

Καρακρισάρα δεν λες τίποτα!!
Όλες το παθαίνουν! κουράγιοοοο

 
At 8:22 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Excellent, love it!
» » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home