Τρίτη, Ιουνίου 07, 2005

Βλάκας με περικεφαλαία

Οχι δε μιλάω για μένα εγω φοράω αυτό με τα φτερά που φοράνε οι αρχηγοί των ινδιάνων. Παλαλαλαλαλα. Ο χ λοιπον, είναι ενας συμπαίκτης μου στο τέννις, ο οποιος είναι τελείως, μα τελείως, μα τελείως , ... , μα τελείως άχρηστος. Παίζει 3 χρονια και δε μπορεί να πετύχει μια μπάλα, δεν μπορει να κάνει ουτε μια κίνηση που να πλησιάζει τη σωστη και δεν κουνιεται καθολου. Λέει λοιπον ο προπονητής: -χ, μην κάνεις αυτο στο σερβις ειναι λάθος. -Μα οχι ο άλλος προπονητής εμένα μου είχε πει να το κάνω έτσι (@@ μέντολες). Μετά του λεει: - όχι δεν πρέπει να το κάνεις έτσι το slice, πρεπει να τελειώνει στην ευθεία ( ποιο σλαις καημενε εδω δεν μπορεις να κάνεις τα ποιο απλα)
- οχι δεν κάταλάβατε, εγω διάβασα σε ένα βιβλίο οτι το τρου σλαις γίνεται με σαιντ σπιν και οχι με αντερσπιν -οχι αυτο ειναι λαθος - ααα δεν ξέρω τι λέτε εγω έτσι διάβασα - μα κι αυτο που λες δεν έχει καμία σχέση με αυτό που κανεις -αα δεν ξέρω.
προπ: παιδια σε τι πιστεύετε οτι είστε καλύτεροι?
α: στο σμας
β: στο ρεβέρ
χ: ε σε όλα ειμαι πάρα πολυ καλός.
Μετα ρίχνει μια και πάει και κολλάει στο νετ.(αυτος). του λέει ο προπονητης: για να κάνεις βολέ δεν πρέπει να κολλας στο φιλε πρεπει να κάθεσαι λίγο πιο πίσω . και λέει αυτός: Μα το θεο και την πάναγια, μάρτυρες μου τα παιδιά , ο αλλος προπονητής μου είχε πει να κολλάω στο φιλέ (δις @@ μέντολες).Μετά ρίχνει σερβις.ριχνει ''σερβις''.του λεει ο καθηγητης μπλα μπλα μπλα καντο αλλιως αυτο (τι να του πει: εισαι άχρηστος μαλακα?) .και λεει: α οχι δεν καταλάβατε εγώ θέλω να κάνω τουιστ! - μα πρώτα μαθαίνεις να κάνεις τα αλλα τελεια και μετά αν μπορεις κάνεις τουιστ, μονο ο Agassi κάνει τουιστ! -ναι αλλα 3 χρονια τα ίδια και τα ίδια βαρέθηκα και είπα να διαβάσω κανενα βιβλίο ΜΠΑΣ και μάθω τιποτα (σα να λεει : εσεις φταίτε που είμαι άχρηστος).
...
...
τι να πω.I rest my case your honour.

2 Comments:

At 1:33 π.μ., Blogger Συνήθης Ύποπτη said...

Να λες πάλι καλά που δε βάζει για ηχητικό background Φλωρινιώτη "Θέλεις να σου μάθω τέννις" για να μπορεί να αποδίδει καλύτερα το ταλέντο του.

Τυχερός είσαι, μη μιλάς καθόλου!

 
At 4:10 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Με λάθος "τουίστ" ασχολείται.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home