Δευτέρα, Ιουνίου 13, 2005

Ποσα κιλα μπιπ είμαι?

που λέτε μοιράστηκα ένα ταξί με ενα φίλο (σα να λες μοιράστηκα φαγητο ακούγεται.Εγώ εφαγά τις ζάντες,τη μηχανή,το καπώ και το πορτ μπαγκαζ γιατι δεν πεινουσα πολυ κι ο φίλος μου έφαγε ολα τα υπολοιπα.ά και τον ταξιτζή). Τεσπα βγάζω τα κλειδια και του τα δίνω να τα κρατάει για να βγάλω λεφτά να του δώσω. βγαζω, δίνω, και φέύγω.Τελικά ευτυχώς που το κατάλαβε και μου φώναζε ''τα κλειδιαααααααααααααα''. τελικα τα έδωσε στον ταξιτζη που μου τα πέταξε απο το παραθυρο κι έκανα κατι ακροβατικα για να τα πιάσω. Έλεος.Τεσπά.Έγραψα και καλα ιστορία - κατα-παραδόξως.Τις 2 τελευταίες μέρες είμαι υπο την επήρεια Αγγέλου και ακουω ολη την ώρα jazz. Εχω πιάσει Pat Metheny και Wes Montgomery προς το παρόν http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_1_107v.gif καλά πάω?. 1000 θένξ . Τελικά τα τραγούδια του μπονα δεν δουλεύουν. Μαλλον θα έγινε κάποιο λάθος στη μεταφορα!δεν πειραζει. Την επομενη φορά θα σε καρφώσουμε σε εναν τοίχο και θα καταλάβουμε το σπίτι σου να κάνουμε μόνοι μας τη μεταφορα. και θα σε κλέψουμε κιολας.Μα τι λεω?...ΜαζεΦτε με. ΜαζέΦτε με.Τι άλλο είχα να πω?αυτα. Είπα και ελάλησα και αμαρτίαν ουκ εχω (τι τι??ειπε καποιος κατι???δεν ακουσα καλα) (μπουαχαχαχ)(γαμωτο δεν έχει συμμετρια αυτό.θα το κάνω χαχαχααυοπμμπουααχαχαχ)

1 Comments:

At 4:32 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τσκ τσκ. Κακές επιρροές. Θα σου γράψω λίγο Blind Guardian να στανιάρεις :)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home