Δευτέρα, Ιουνίου 27, 2005

αυτό

Όλοι ''φασώνονται'', ''κουτουπώνονται'', χουφτώνονται κτλ. . Είναι ωραίο αυτό? Είναι λαθος που μου φαίνεται κάπως αυτό και δε θέλω να το κάνω? Είμαι ξενέρωτος που δεν τα έχω με 8 ταυτόχρονα και 5-6 ακόμα , οι οποιες τα έχουν με αλλους 8 , οι οποιοι τα έχουν με αλλες 8 κοκ , για να τις ''κουτουπώνω''? είναι νοοτροπία αυτό το πράγμα?μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος? Αυτό το πράγμα συνεχίζεται και σε μεγαλύτερες ηλικίες ή ειναι μια νεανικία μαλακία?? τελικα είμαι πιο συντηρητικός απ οτι νομιζα. πλιζ ας απαντησει καποιος

4 Comments:

At 12:16 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι μια νεανικία μαλακία.

 
At 12:49 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

νεανικιά ενννοουσα αλλα οκ δεκτον :D

 
At 11:21 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

είμαι εξωγήινος.ξενέρωτος εξωγήινος κιόλας :D

 
At 7:07 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

με τα κουτουπώματα στα οποια αναφέρομαι ειναι πολυυυυ δυσκολο να επιτευχθει η αναπαραγωγή:P

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home