Σάββατο, Ιουνίου 25, 2005

2 ωρες

2 ώρες βιολογία.τι σκατά, που θα πάει θα περάσουν.τι αμαρτίες περνάω καλοκαιριάτικα.
κακοκαιριάτικα δηλαδη γιατι ο ήλιο μου τη σπάει.Για να δούμε τώρα, μας μιλάει?δε μας μιλάει?τα πήρε?ποιος ξέρει.και ποιος χέστηκε. (διαπίστωση, είμαι αναίσθητο και χέστηκα για τα πάντα και χέστηκα αν σας φαίνεται άσχημο)
θελω τουςςς φιλουςςς μου να δω να παμε βόλτα σσστην πλατεια , ολη τη μέρα αλητεία και το βράδυ για ποτο.
Γιές η κιθάρα μου έχει 5 χορδες κι ακούγεται τέλεια.
Παράκλησις: μην κάνετε τεράστια ποστ γιατι δεν μπορω να τα διαβάζω :p
είμαι ενα ανάποδο γαμώτο.πάντα μου άρεσε αυτή η εκφραση. ανάποδο γαμωτο.χεχε
ΥΓ. ελπίζω να σου αρέσουν τα καινούρια σου σεντόνια.:D
YΓ2. απο δω και πέρα η κιθάρα μου λέγεται Μάρβιν - (πατερας του νέμο).Αποφάσισα, με τη βοήθεια της αρετής που παίζει σαντούρι να την ονομάσω.