Τετάρτη, Αυγούστου 03, 2005

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ!!

-Θες να παμε για ψάρεμα μετά τον καφε
-ε??πως σου ήρθε?
-ελα θα είναι ωραία!!
-καλα οκ...
το συμπέρασμα.Το ψάρεμα είναι αυστηρώς ακατάλληλο για ανισόρροπους.Παρενέργειες που μπορεί να προκληθούν είναι ο ανισόρροπος να αποκτήσει την πραγματική του μορφή.Στη συγκεκριμενη περιπτωση Image hosted by Photobucket.com.
Εγω είμαι ενας νευρωσικός, αγχώδης και αγχωτικός άνθρωπος.(το ανθρωπος το συζηταμε).Πως είναι δυνατόν να διανοηθεί κανεις οτι είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος για ψάρεμα???Τι μου φταίνε τα καημένα τα σκουλικάκια να τα τρυπάω ζωντανα και μετα να τα βάζω να τα φάνε τα ψάρια τα οποια επίσης θα τα τρυπάω ζωντανά και μετά θα τα σκοτώσω.Α κάτσε να σου βάλω μια λόγχη που θα΄σου μπαίνει απο το στομα και θα σου βγαίνει απο τον **λο και μετά να σε πετάξω στη θάλασσα να σου ρουφήξουν το κρέας οι καρχαρίες.Δεν είναι πάρα πολυ ωραίο????(σε μερικούς καθηγητές θα το έκανα με ευχαρίστηση).Και επίσης ΒΑΡΙΕΜΑΙΙΑΙΑΙΑΙΑΙ. Και δε μπορώ να καταλάβω τι του βρίσκουν.Και δεν είναι σαν το οτι πχ μερικοι άνθρωποι δε μπορουν να καταλάβουν πως μου αρέσουν τα pringles με αρκουδάκια haribo, γιατι αυτό είναι υποκειμενικό.Αλλα νομίζω πως το ψάρεμα είναι κατι παρα παρα πολυ βαρετό.Ισως οταν μεγαλώσω (πολυ) να το εκτιμήσω περισσότερο.Τι να πώ.Αντε μη βάλω τον τοντ να σας φάει.Τοντ = ο γάτος μου.Ιδου: Image hosted by Photobucket.com
Μην ακούσω σχόλια.
Πάρα πολυ ωραία η Ζάκυνθος.Πολύ ωραίές παραλίες, πολυ φτηνά και ωραία πράγματα, πολύ ωραίο το σύστημα των clubs,πολυ ωραία ντόνατς και πολυ ωραίες εμπειρίες.Μάλλον το τελευταίο είναι υποκειμενικό όμως ;). Οχι για να μη λεει η Αντιγόνη οτι δεν κάνω ποστ.Αντε. :D

6 Comments:

At 8:50 π.μ., Blogger Tyxod said...

Και εμένα με σύρανε για ψάρεμα, "έλα μη πάω μόνος μου σα κάτι γέρους"... Αλλά γούσταρα! Τώρα οι διαφορές μας πρέπει να είναι οι εξής:

1) Εμένα ο φίλος που με έσυρε, ήταν πάρα πολύ καλά οργανωμένος (5 καλάμια, τρίποδες, βάσεις, φακοί στο κεφάλι, ραδιόφωνο, εκδρομικές καρεκλίτσες κλπ κλπ)

2) Ήξερε από ψάρεμα (δολώματα, κατάλληλες ώρες κλπ κλπ)

3) Δεν βαριόταν να δολώνει αποκλειστικά αυτός (ε τώρα δολώνω και εγώ, αλλά στην αρχή γυρνούσα σπίτι με καθαρά χέρια!)

4) Πάμε σε καταπληκτικά μέρη στη Χαλκιδική, κανά δυο μέρη που με πήγε έχουν τρελό ποδαρόδρομο αλλά τέλεια θέα, και δεν τά ξερα...

5) Δεν έχουμε γυρίσει ποτέ με άδεια χέρια (ευτυχώς). Τελευταία έχουμε έφεση στις τσιπούρες και τους σαργούς... Γυρνάμε με 4-5 καλά κομμάτια...

6) Πέρα από μας που είμαστε πλέον classic, σε κάθε ψάρεμα πέρνουμε και τρίτο για παρέα, κάθε φορά διαφορετικό.

7) Έχουμε βάλει στόχο της ζωής μας να πείσουμε τις γυναίκες μας να έρθουν μαζί μας. Όποιος την πείσει πρώτος να δολώσει κι όλας, κερδίζει το στοίχημα (δεν παίζει να έρθει μία μόνη της, μόνο μαζί να έχουν παρέα)

8) Άμα πετύχουμε κι άλλους, δεν τους μιλάμε εμείς πρώτοι, αλλά άμα μας μιλήσουν αυτοί καταλήγουμε παρέα...

9) Τελευταία πέρνουμε και το τάβλι μαζί μας...

10) Αυτά...

 
At 10:41 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

βασικά δε νομίζω οτι θα είχε απολύτως καμία διαφορά για μένα (παρόλο που εμείς δεν είχαμε ιδέα απο ψάρεμα).Το μόνο που θα με επηρέαζε είναι αυτό :4) Πάμε σε καταπληκτικά μέρη στη Χαλκιδική, κανά δυο μέρη που με πήγε έχουν τρελό ποδαρόδρομο αλλά τέλεια θέα, και δεν τά ξερα... .Αλλα και έτσι να ταν, θα ψάρευαν οι άλλοι κι εγω θα κοίταζα το τοπίο..

 
At 5:23 μ.μ., Blogger alienlover said...

Δεν ξέρω για το ψάρεμα, πάντως τα Pringles με Haribo μου αρέσουν κι εμενα :D

 
At 2:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πες τα χρυσόστομε. Και σαν για να ανεβάσουν το παγκόσμιο μετρητή καψίματος κατά τουλάχιστον μια πλήρη μονάδα, κάποιοι έχουν φτιάξει και παιχνίδι fishing simulation.

 
At 5:14 μ.μ., Blogger Lili said...

Γεια σου, σε παρακαλω δες την γατα μου στο www.mikresaggelies.blogspot.com (ειναι και λινκ στο μπλογκ μου) και πες μου αν ενδιαφερεσαι να τα φερουμε σε επαφη(εχει ακομα ενα χρονο για να αναπαρχθει, μετα μπαινει στο ραφι)

 
At 2:04 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Keep up the good work Incorporate online nd Engine id number location on 2002 subaru wrx Kitchen aid dishwashers parts awning Election campaign management software Dancing pole big women

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home