Κυριακή, Αυγούστου 28, 2005

Πολλά και διάφορα

Η μάνα μου είναι ρατσίστρια αντιρατσίστρια.Δηλαδή απο τους ρατσιστές που δε θέλουν σε καμία περίπτωση να παραδεχτούν οτι έχουν ρατσιστικές τάσεις, διοτι προφανώς : ''δεν είμαι εγω ρατσιστής, αυτός είναι [μειονότητα][/μειονότητα]''.Αυτό το είδος ρατσιστών μου φαίνεται χειρότερο.Στο αυτοκίνητο χθες η μάνα μου: ''Αντε με τον κωλοαλβανό που μας έχει κλείσει το δρομο..''Δε λεω βεβαίως βεβαίως οτι αν ήταν ενας έλληνας που είχε κλείσει το δρόμο δε θα έτρωγε κι αυτός το μερίδιο βρισιάς του (!), αλλα τουλάχιστον οι βρισιές δε θα περιείχαν τη λέξη ''κωλοέλληνα''.
-μπλα μπλα μπλα ο πατερας του τάδε επαιρνε ναρκωτικά παλιά, και τα είχε με την αδερφή της γυναίκας του που πέθανε απο την πρέζα και γι αυτό μετα τα φτιάξανε, αλλα φυσικά δεν κράτησε πολύ κλπ κλπ κλπ...
-ντάξει ρε μανα....
-ΠΡΟΣΕΞΕ ΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ????
-μα δε μπορώ το κουτσομπολιο!!
-ΠΡΟΣΕΞΕ ΠΩΣ ΜΙΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣ, ΜΑΚΟΥΣ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩΩΩ?
-καλα, λεγε..
-μπλα μπλα μπλα και η μανα του τάδε του πήρε ζωάκια για να μη νιώθει μονος του
-δεν έγιναν έτσι τα πράγματα ρε μάνα
-ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ!!
(αυτή για όσους αναρωτιούνται ήταν μια απο τις καρακρισάρες)
είναι δυνατόν να μιλάει ο οποιοσδήποτε - ποσο μάλλον η μάνα μου - για τους φίλους μου σα να είναι καθυστερημένα και να μην τσαντίζομαι;
κατω το φτυάρι προς το παρόν.
Σήμερα στον ύπνο μου έβγαλα την μπλούζα μου για να βουτήξω στη θάλασσα.Τελικα συγχέω υπερβολικά πολύ τα όνειρα με το τι γίνεται στην πραγματικότητα.Μήπως θα πρέπει να αρχίσω να ανησχυχώ??θα παω στα φιλαράκια μου στο δαφνί!καιρό έχω να τους δω...Μου έλειψαν τα μαλακισμένα!
Έίναι δύο υποβρύχια πάνω σ'ενα δέντρο και παίζουν τάβλι.Ερχεται ενα διαστημόπλοιο και τους λέει ''Παιδιά την κάνω!παω για κούρεμα''
Μου τη σπάνε οι άνθρωποι που τους λές ευχαριστώ και δεν σου λένε παρακαλώ.Τα παίρνω αγρίως!Γιατί το να μη λες ευχαριστώ είναι αγενές, αλλα το να μην απαντάς σε καποιον που σου το λέει είναι πολύ μαλακία.Αντε μην τα πάρω και βάλω τον τοντ να κλάψει.Τώρα που είπα για τον Τόντ.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΟΝ ΓΑΤΟ ΜΟΥ ΧΑΖΟ ΜΗ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟΥΣ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ Ο ΓΑΤΟΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΟΝ ΠΟΥΛΩΝΤΑ!!!(κλεμμένο)αχεμ.
Μου τη δίνει η άποψη οτι τα πάντα έχουν κάποιον προφανή σκοπό.Αλλα ακόμα πιο πολύ μου τη δίνει η άποψη οτι όταν ξέρεις κάποιον καλά μπορείς να προβλέψεις ακριβώς τι θα κάνει και πως θα αντιδράσει σε κατι που θα του συμβεί.Πιστεύω πως όσο καλά και να ξέρεις κάποιον είναι αδύνατο να καταλάβεις ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται.Αν υπάρχει αυτό το πράγμα που λεμε ''τρόπος σκέψης''. Δηλαδή πιθανότατα υπάρχει.απλα αλλάζει συνέχεια.Τόσο συχνά που είναι αδύνατο να το παρακολουθήσεις. Εστω W= τρόπος σκέψης <=> dW/dt >> 1 . Για μένα τουλάχιστον. (μα τι λέει???)
Ποιός μπορεί να μου πεί κάτι για τον HR GIGER? εκτος απο το οτι έφιταξε το alien :p . Είδα ένα album με πίνακές του στον παπασωτηρίου και πορώθηκα .
Ζήτημα 1 που θέτω στον εαυτό μου: να διαβάσω ολο το μπλογκ της mourning blade!σε παω :D . Επίσης θέλω να μάθω πως γίνεται να βάλω το μικρο popup που λέει ο,τι θέλω όταν το Mouse περνάει πάνω απο τα links . (καλή ώρα σαν της mourning blade). Συγνώμη που το ποστ μου είναι τελείως ασυνάρτητο (χα χα καλό ε?λες και τα άλλα είναι απολύτως λογικά) αλλα προσπαθώ εδώ και τρεις μερες (!!) να κάνω αυτό το ποστ αλλα έχω επισκέψεις που με απασχολούν :p.

PS. Η μάνα μου θα λείψει για περιπου 12 μέρες (ΥΑΥΥΥ)και θα είμαι home alone.Όποιος ενδιαφέρεται για ομαδικό όργιο να κάνει αίτηση! :D ;) .

4 Comments:

At 1:57 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

μα δεν ειναι ατάκα!όντως έγινε!εβγαλα τη μπλούζα στο κρεβάτι μου!! :P ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ. τα έσαξα (:P) τα λινκς. Μπερπ

 
At 2:02 μ.μ., Blogger Taflinel said...

Η.R.Giger: Ελβετός σχεδιαστής με σουρρεάλ τάσεις. Έχει ασχοληθεί με τη ζωγραφική, τη γλυπτική, τον κινηματογράφο (Όσκαρ για το Άλιεν), τη διακόσμηση και γενικώς όπου έχει χρήμα, μέσα είναι.

Η (παρα)εκκλησιαστική αφρόκρεμα της χώρας μας του έχει δώσει θέση περίοπτη ανάμεσα στους σατανολάτρεις, κρίνοντας από τα σχέδιά του...

Links:
http://www.hrgiger.com/
http://www.fred-katrin.de/

 
At 5:34 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Με πρόλαβε ο taf.

Γνώμη μου: υπάρχει τρόπος σκέψης, απλά είναι τραγικά πολύπλοκος για το ανθρώπινο μυαλό. Καθένα μπορεί να καταλάβει μόνο τον δικό του και μάλιστα του παίρνει μια ζωή.

 
At 5:46 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Keep up the good work Thule roof rack mount luggage box Oceanfront condo rental myrtle beach Vibe mp3 player Montana advance cash loan online payday Free+wallpaper+for+cellphones hd tv auto dealers I wireless phones http://www.cellulite-1.info Search engine optimization ppc banner advertising anime bikini babes funny t shirt Plastic floor covers car Flat butt girl loan Seroquel and grapefruit Baccarat candle holder All natural hair remover refill 12 oz Bmw z3 2002

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home