Κυριακή, Οκτωβρίου 16, 2005

Ανασφάλειες και ιστορίες λεωφορείου

Κυριακή πρωι και η ανασφάλεια πάει σύννεφο.Και οχι, δεν ισχύει αυτό που είναι πιο πιθανόν να σκεφτούν οι περισσότεροι (ε 3η λυκ είναι, ανησυχεί για το αν θα περάσει η όχι). Λοιπόν, η ανασφάλεια μόνο εκεί δεν έγκειται.Χέστηκα για το αν θα περάσω ή οχι.Για όλα τα άλλα θέματα είμαι ανασφαλής.Τρελή ανασφάλεια(άλλο που δε φαίνεται δλδ :p ).Το πρόβλημα είναι πως η άρση της ανασφάλειας είναι αντιδιαμετρικά αντίθετησε δυσκολία απο την ενίσχυσή της.Δεν πα να μου λες ο,τι θες για να με πείσεις για κάτι, η ανασφάλεια εκεί θα μείνει. Ενα μικρούούούτσικο πραγματάκι να πεις όμως που μου δείχνει πως έχω δίκιο και η ανασφάλεια πολλαπλασιάζεται x3.Ο γιου γκι ο μολις κέρδισε μια πολυ δύσκολη μονομαχία.Μπορεί να μου πει κάποιος τι σκατά πρέπει να κάνω για να σταματήσει να πετάει ads το μπλογκ μου ? !@#!@#@#%#$%@#$^@#$%^@#$%!%!@#$^#$^@#$%@.Στο λεωφορείο κάθισαν 2 γριές πίσω μου που δε γνωρίζονταν και μιλούσαν για 2.5 ώρες.Στο τέλος εδωσαν και ευχές κλπ κλπ. Μήπως η κοινονικότητα εκδηλώνεται εντονότερα σε ακραίες ηλικίες?Τα παιδακια παίζουν το ίδιο καλά στις παιδικές χαρές, άσχετα με το αν γνωρίζονται ή όχι.Απ οτι βλέπω κaι 2 γηραιές ( ε απρεπής έκφραση το γριές:p) έχουν τη δυνατότητα πολυ άνετα να ανοίξουν συζήτηση για 2.5 ώρες χωρίς να γνωρίζονται καθόλου. Θα ήταν πολυ ουτοπικό να μπορούσαμε να μιλάμε σε οποιονδήποτε μας φαίνεται συμπαθής.Δηλαδή μπορούμε...αλλα πόσοι όντως το κάνουν?Ο φόβος της απόρριψης στα παιδιά προφανώς δεν υπάρχει.Απο μια ηλικία και μετά είμαι σίγουρος πως υπάρχει σε όλους.ή εστω στο 99.9999% του πληθυσμού.Στους υπερήλικες όμως γιατί να μην υπάρχει?Δε φοβάται η μια "γηραιά" πως η άλλη μπορει να την αντιπαθήσει ή να της πει το οτιδήποτε που μπορεί να μην προσβάλει?Μήπως δεν τη νοιάζει καθόλου μα καθόλου?Τι να πω...Ενας άλλος κάθεται δίπλα μου και κοιμάται.Καθε φορά που τον παίρνει ο ύπνος ακούγεται ενα ιδιαίτερα ηχηρό ΓΚΝΤΟΥΠ.Καθε φορά γυρνάω και βλέπω οτι χτυπάει το κεφάλι του στο τζάμι.Κρατιέμαι απίστευτα να μην πεθάνω στα γέλια και έτσι βγαίνει μονο ενα ανίσχυρο χαμογελάκι μορφής εγκεφαλικού.Μαζι με την κυρμιζή στα ακουστικά καθε λίγο ακούω ενα ΓΚΝΤΟΥΠ και βλέπω το διπλανό να ξυπνάει με ξυνισμένη μούρη.αφασία.

ΥΓ.Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να κόβω βιντεάκια και τραγούδια σε μικρότερα μέρη??

5 Comments:

At 1:51 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ψάξε στο tucows.com για το πρόγραμμα που θες. Έχει σίγουρα.

 
At 7:08 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

πως να το ψάξω ομως? a program that cuts video files to smaller parts? :p

 
At 3:00 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

οι δικές μου ανασφάλειες δεν έχουν σχέση με την κοινονικότητα! (μη βλεπεις που δε μιλαγα για μιαμιση ώρα!:D)

 
At 9:52 π.μ., Blogger maya said...

ρε συ Παναγή μην ανησυχείς.
θα σου δώσω την δική μου ξύστρα, μπέιμπε!
:D :D :D

 
At 10:47 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Excellent, love it! Spanish property insurance california culinary school lift chairs online training Adware spyware removal 4

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home