Κυριακή, Οκτωβρίου 02, 2005

παειειει :P

Παρατηρώ παλιά μου ποστ, και βλέπω οτι έχουν πολλή περισσότερη φάση απο τα νέα.Τι σκατά?έχασα το αστείρευτο συγγραφικό μου ταλέντο???στείρεψε??δε μπορει πια να κάνει μικρά ταλεντάκια????πλακα πλάκα τα τελευταία ποστ είναι γάμησέ τα. Κι εγω που τα γράφω τα βαριέμαι.Μην τα διαβάζετε. :D .Είναι περίεργο να ενώνεις κοκκινα πλακάκια???οχι πείτε μου δηλαδης.
YOU SHUT YOUR MOUTH
HOW CAN YOU SAY
I GO ABOUT THINGS THE WRONG WAY
I AM HUMAN (καλα αυτό το συζητάμε)
AND I NEED TO BE LOVED (φροντίδα και προδέρμ)
JUST LIKE EVERYBODY ELSE DOES

1 Comments:

At 2:16 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σκάσε και μη σε κρίνεις βλαμμένε! Και για να μην κάνω comment και στην προηγούμενη entry, το γράφω εδώ:

Για συτό με το "όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις" έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. Πραγματικά, το έχω σκεφτεί κι εγώ αυτό. Τζίσους δηλαδή, φιλαράκι (σε αυτόν που μου το λέει απευθύνομαι), νομίζεις ότι μόνο η δική σου ζωή υπάρχει; Όλοι σαν εσένα θα γίνουμε; Το λέει η πείρα; Ας μη σχολιάσω καλύτερα.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home