Τρίτη, Οκτωβρίου 25, 2005

gah mee dee ah

Συγνώμη φανατικοί θαυμαστές μου που δε σας τροφοδοτώ με νέο υλικό.Θα πεθάνετε της πείνας όπως πάει το κόβω.Προσοχή λοιπον. Γμτ η μαλακία είναι οτι έχω παρα πολλά να πω αλλα είμαι τοσο κουρασμένος (συνέχεια) που δεν έχω κουράγιο να μπω σε διαδικασία να τα γράψω.Οχι οτι ειναι καμιά φοβερή διαδικασία αφού (εμφανώς)τα γράφω οπως τα σκέφτομαι.Αλλα το θέμα ειναι οτι βαριέμαι να σκεφτώ.Αρκετά σκέφτομαι ολη τη μέρα.Εδω θέλω να κωλοβαρέσω. Μεταφορικά.Δε μου αρεσουν τα σαδομαζο.
-.-
μολις έγινε μια φάση πολυ "Ψυχώ"
Ο Ανισσόροπος κάνει ντους αμέριμνος έχοντας αφήσει ανοιχτό λίγο το παράθυρο διπλα στο ντους που βγάζει στη μπαλκονοπορτα.Ξαφνικά
βλέπει ενα ασπρο τριχωτο πράγμα με νύχια να ξεπροβάλλει απο τη σχισμή του παραθύρου.
Ο ανισσόροπος τρομάζει προς στιγμή και αναφωνεί " αντε και γαμ*σου σκατογατό"

2 Comments:

At 3:38 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

8| ο Τοντ είναι αφεντόφιλος

Να προσέχεις τα βράδια. Να τον κλείνεις έξω από το δωμάτιο. ;)

 
At 8:27 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

What a great site » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home