Τετάρτη, Φεβρουαρίου 07, 2007

Η μάνα σου, ο πατέρας σου, όλοι.

Καθόμουν πέρυσι σε μια καφετέρια στο ξυλόκαστρο με τη μαίρη και έρχεται ένας τύπος με μια σακούλα και 2 πεπόνια. Τα παρατάει πάνω στο τραπέζι και λέει: "Πάρε τα πεπόνια μου πε ο πατέρας σου να τα πάρεις" "δε νομίζω" του λέω . "ναι μου το πε ο πατέρας σου!" "οχι." "ρε μου το πε σου λω" "ρε φίλε δεν είναι εδω ο πατέρας μου" "η μανα σου τότε" "οχι..". Γυρνάει στη μαίρη "η μανα σου" " ΦΙΛΕ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ " " α καλα..." και φεύγει. "ΠΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ".Παμε wooden castle.

3 Comments:

At 6:42 μ.μ., Blogger Σοφι said...

a kala
lololol
diladi to ra pou tha pame
endexete na peksoume ksilo
an ke den ine i epoxi tou peponiou.
ti vgazoume tora, plaka tha xi na maw erthi kanis me kastana.

 
At 7:39 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Καλα κρασια δηλαδη!!!

 
At 1:16 π.μ., Blogger Μαίρη.. said...

μπιιιπ.. πάμεε..
και μην πεις στη μάνα μου, στη μάνα σου, στον πατέρα σου, ή σε όλους, οτί έφαγα παγωτό.. :P
Γκουχου γκουχου.. :(

υ.γ. μίστερ πρέζα: καλό θα ήταν να πεις.. Καλά πεπόνια._ :P

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home