Τετάρτη, Νοεμβρίου 02, 2005

ψευδοπόστ

Κατα το ψευδοπόδια.μοιάζει με πόστ αλλα δεν είναι.Είναι η μετενσάρκωση ενός αρχαίου εξωγήινου απο το πακιστάν που νομιζε οτι μπορούσε ν'αλλάξει τον κόσμο.Αλλα πικρές οι βουλές του Aλλάχ.και σκοτεινές οι ψυχές των ανθρώπων.max paranoia. (f'(xo)=o,f''(xo)<0)Χάρηκα πολύ προχθες γιατι έμαθα οτι ένας φίλος μου (ναι Αντιγόνη σε ξεπέρασε ;) ) τα έφτιαξε με μια κοπέλα. Θα μου πείτε..."ε και?".Αυτός ο φίλος μου είναι ελλεεινά μαμούχαλος (τι καλός φιλος που είμαι) και δεν περίμενα να εχει καμία σχέση ποτέ (ετσι οπως πήγαινε δε θα είχε ). Α! και τη φίλησε κιόλας.Σούπερ γουάου.Μπράβο Άγκναρ (ο μεταβαρόνος)Γαμπώ τη γκούρασή μπου γαμπώ. Κάθε μέρα θέλω να κάνω ποστ και κάθε μέρα λεω "άστο για αύριο".ε ναι λοιπόν τώρα έκανα ποστ. Μπορείτε να χειροκροτήσετε.Αυτή την περίοδο είμαι πολυ καλά και πολυ σκατά ταυτόχρονα.Πως γίνεται αυτό? 42. Πολύ ωραία πράγματα και τα πεθυμώ . (οχι για να πω κατι και για μένα, ε τι όλο μαλακίες θα λεμε?)Έκανα και μια Kiss συναρπαστική ανακάλυψη και χάρηκα πάρα πολυ (ναι αυτό με τα loops).Αντε περιμένω τη dsl για να κάνουμε απέραντες συζητήσεις like the good old days. Και αλλη μία καλό θα ήταν. Welcome to the blogosfaira emu. ;) (..)

3 Comments:

At 7:13 π.μ., Blogger Ανισόρροπος said...

1)ναι ο γκομενος της οντα ηταν
2)ναι εχω dsl, αλλοι θελω να βάλουν
3)δεν ακουω σχεδον καθολου αλκινοο (πλεον)
4)ΤΟ ΚΕΜΑΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΛΚΙΝΟΟΥ
:p

 
At 2:19 μ.μ., Blogger alienlover said...

den akous alkinooo??????????????

 
At 11:12 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

oste mamouxalos e???kala xX The Sourse Xx !!nomizeis ta exo ksexasei?? :) elpizo na eisai kala!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home