Παρασκευή, Μαρτίου 30, 2007

Σημειώσεις

Για να κάνω ποστ συχνά κρατάω σημειώσεις απο πράγματα που σκέφτομαι στο κινητό μου. Να τα τελευταία:
1)Όταν ξύνω ένα σπυράκι στη μούρη μου (γιεε) κρατάω την ανάσα μου.
2)Οι κολώνιες δε μυρίζουν πάνω μου και δεν ξέρω γιατι.Για να μυρίσει απο κοντα πρεπει να βάλω τουλάχιστον 10 ψουτ.
3)Οι πόρτες στις τουαλέτες ειδικά αν δεν έχουν κλειδί πρέπει να ανοίγουν προς τα μέσα γιατι αλλιώς ο άλλος βλέπει τα πάντα.

Λάμπα φάντασμα εντός ιλισίων και όχι δεν κάνω πλάκα.
ταξίλου και Υδάσπου λίγο πιο πίσω προς την ταξίλου. Λάμπα δρόμου η οποία ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που περνάς 2 μετρα πίσω της σβηνει και όταν την περάσεις για 2 μετρα ξαναανάβει. Βγάλτε συμπέρασμα. Όποιος δε με πιστεύει ας παει να το δει.

5 Comments:

At 7:16 μ.μ., Blogger karderinaki said...

Για τη μυρωδιά έχω να δηλώσω πως δε χρειάζεσαι κολώνιες. Έχεις φυσική μυρωδιά που αποτυπώνεται σε όλα σου τα ρούχα, τη λεγόμενη "πανίλα" η Μαίρη νομίζω μπορεί να το επιβεβαιώσει :p

Το έζησα το φαινόμενο της λάμπας και ομολογώ ήταν λίιιγο τρομαχτικό :p

 
At 3:55 π.μ., Blogger Σοφι said...

εγώ πάλι έχω τα άλλα:
-με τροάζουν οι μισανοιχτες (εστω και ελαχιστα) ντουλάπες
-πριν πεσω για ύπνο, πάντα λέω "καληνύχτα σε όλους", εκτός αν είμαι με παρέα.
-το πρωι μιλάω με τα αντικειμενα του μπανιου.
πχ. αν πέσει απ τα χερια μου η τσατσαρα, της τη λεω "εμ βεεβαια, γιατι να μη πεσεις, αντε γαμησου τωρα και χτενιζε!", αν η οδοντοβουρτσα γλυστησει στο νιπτηρα"μπραβο, όταν τελειωσεις απο κει έλα καιστο στόμα μου!"

 
At 8:36 μ.μ., Blogger giota_tse** said...

γεια χαρα,εγω ειμαι νεα αναγνωστρια σου και ομολογω ρε συ οτι καταλαβαινω απολυτως τους προβληματισμους σου.κι εγω την κενζο ενα καρο λεφτ την πληρωσα αλλα μαπα το καρπουζι,μονο αν χυθει στο πατωμα μυριζειοταν την ριχνω πανω μου εξαφανιζεται.Αν ομως κοψω κανα κρεμμυδι τα χερια μου θα βρωμανε για 3 μερες.ΑΤΙΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.....

 
At 8:15 π.μ., Blogger telas said...

auto me tis lampes to pa8ainw kai gw edw kai xronia

 
At 3:07 μ.μ., Blogger evi said...

εγώ όταν ήμουν μικρή φοβόμουν να κρέμονται τα χέρια και τα πόδια μου απ το κραββατι,έστω και λίγο,γιατί ήμουν σίγουρη πως κάτω απ το κρεββάτι υπήρχε κροκόδειλος ή αστακός!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home